توقیف 112 کامیون حامل کالای قاچاق در طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

سردار رحیمی عنوان داشت: در اجرای این طرح استان های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق ، خاطر نشان کرد: در این طرح۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود: دراجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می سازند، خاطر نشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا وارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و … را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

 انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سود های باد آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود ( قاچاق کالا و …) هستند، مقابله خواهد کرد، اظهارکرد: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده های  انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک  به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

بخوانید:  اعلام زمان نشست گل‌محمدی برای دیدار گل‌گهر