تولید، پشتیبانی و مانع زدایی سه کلید واژه طلایی تحقق شعار سال است

 فرماندار شهرستان شهریار بر حضور مستمر و میدانی مسئولین دربین مردم تاکید کرد و بیان کرد: ضمن حضور مستمر بین مردم که باید جزو برنامه های مسئولین شهرستان قرار گیرد، ضرورت دارد برنامه کاری مدیران برای امسال در اولین فرصت ممکن تدوین و به فرمانداری ارسال گردد.

فرماندار شهرستان شهریار اظهار کرد: شهرستان شهریار با دارا بودن ظرفیت تولیدی و اقتصادی بالا باید امسال جهش تولید را به معنای واقعی تجربه کند، تلاش مسئولین باید در جهت رونق تولید و مشارکت مردم باشد تا شاهد جهش چشمگیری در تولید باشیم. 

انتهای پیام/



منبع

فرماندار شهرستان شهریار بر لزوم تکریم ارباب رجوع پرداخت و ادامه داد: تسهیل، تسریع امور و تکریم ارباب رجوع باید اولویت اصلی تمامی مسئولین شهرستان باشد، به تعویق انداختن گره گشایی ازمشکلات مردم در دولت مردمی هیچ توجیهی ندارد و مطمئنا برخورد صورت خواهد گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری که با حضور احمدی جانشین وزیر کشور در امور حقوقی مجلس، حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری شهرستان شهریار برگزار گردید، گفت: رفع موانع تولید مستلزم مشارکت نخبگان و معتمدین محلی و اقشار تاثیر گذار جامعه است وی افزود: برای تحقق شعار سال نیاز به یک برنامه ریزی و ایده پردازی جهت استفاده از مشارکت مردمی است.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: تسهیل گری و حمایت از تولید با نصب بنر اتفاق نمی افتاد باید موانع تولید را احصا و در رفع آن تلاش کرد.شعار سال سرمشق و کلیدواژه برای تدوین و شروع برنامه کاری دستگاه های دولتی است و نباید در حد شعار باقی بماند، تحقق واقعی شعار سال مورد انتظار مقام معظم رهبری است.

بخوانید:  استقبال رسمی جوکو ویدودو از دکتر رئیسی در کاخ مِردکا/ غرس نهال دوستی از سوی روسای جمهور ایران و اندونزی

 وی با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات تصریح کرد: باید در وهله اول عفاف و حجاب در ادارات طبق موازین شرعی رعایت گردد ، لذا لازم است سیاست های ابلاغی کاملا توسط مدیران و کارمندان رعایت گردد تا در وهله دوم بتوان موازین مربوط به عفاف و حجاب را در جامعه پیاده کرد. تخصیص اعتبارات جهت اجرا و به اتمام رسانیدن پروژه های عمرانی، پیگیری پروژه مترو غرب ، تامین آب شرب، احداث آرامستان در شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار شهرستان شهریار خواستار پیگیری و اهتمام ویژه توسط مسئولین ذیربط گردید.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به دیدگاه رهبری افزود: جهش تولید ایجاد حس تغییر ملموس در زندگی مردم است و تا زمانی که مردم تغییر را در زندگی خود حس نمی کنند نمی توان ادعا داشت به شعار سال عمل شده است.

 فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره اجرایی گردیدن طرح نور در خصوص عفاف و حجاب اظهار کرد: رویکرد دولت در بحث عفاف و حجاب عمل به منویات مقام معظم رهبری و نص صریح قانون است، حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید اجرایی گردد‌. مشارکت مردمی در اجرای اهداف و برنامه های ترویج عفاف و حجاب از اهمیت والایی برخوردار است.

 رئیس شورای اداری شهرستان شهریار بیان کرد: ایجاد رغبت و انگیزه در تولیدکنندگان خرد ، حمایت از کارآفرینان، حمایت از بنگاه های تولیدی خرد، فرهنگ سازی برای استفاده مردم از کالاهای تولید داخلی، رمز موفقیت کلید واژه تحقق شعار سال است. چرا که چرخه تولید به همت مردم تداوم پیدا میکند و دولت صرفا نقش تسهیل گری را ایفا میکند.

بخوانید:  ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور