توهین و اهانت آسانترین ابزار جنگ نرم دشمن است

تولیت آستان قدس رضوی، ضربه به نیروی انتظامی را ضربه به امنیت، ناموس، جان و اموال مردم دانست و ابراز کرد: حضور برخی نوجوانان و جوانان در اغتشاشات به‌واسطه هیجانات و عدم برخورداری از پشتوانه تحلیلی عمیق آنهاست؛ این احساسات و هیجانات اقتضاء سن نوجوانی و جوانی بوده و به دلیل مشاهده سایت‌ها و شبکه‌های ضد ایرانی و تلویزیونی که آل سعود راه‌اندازی کرده، ایجادشده است.

وی گفت: جمعیت اندک اغتشاشگران که این روزها به نیروهای خدوم انتظامی توهین و اهانت می‌کنند خود از خدمات این نیروها بهره‌مند هستند و در امنیتی که با تلاش نیروهای انتظامی فراهم شده، با آسایش و اطمینان شب‌هنگام در منازل خود استراحت می‌کنند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

انتهای پیام/





تولیت آستان قدس رضوی گفت: توهین‌ و اهانت‌ آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش نبرد و ابزار جنگ نرم دشمن برای ضربه به روحیه و خلع سلاح حافظان امنیت مردم است و دشمن در این مسیر با تبلیغات رسانه‌ای سعی می‌کند شرایط را به‌گونه‌ای جلوه دهد که این نگاه مردم به کارکنان “فراجا” است.

تولیت آستان قدس رضوی ایجاد ناامنی در کشور را یکی از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و بیان کرد: دشمن در مرزها توانایی ایجاد ناامنی ندارد لذا بر روی جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده و تلاش دارد امنیت شهرها را از بین ببرد.


وی اظهار داشت: آن جوانان و نوجوانان ما که فریب شبکه‌های ضد ایرانی را می‌خورند مطلع نیستند و تحلیل صحیحی ندارند از اینکه چه اهداف پلیدی پشت تبلیغات این شبکه‌هاست، اگر بدانند قطعاً از این شبکه‌ها متنفر خواهند شد؛ البته دلیل این ناآگاهی ما هستیم که نتوانسته‌ایم به درستی بیان، تبیین و روشنگری کنیم و متأسفانه در این حوزه‌ها کم‌کاری شده است.


 توهین و اهانت آسانترین ابزار جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان فراجا در مشهد افزود: محدود اغتشاشگرانی که فحاشی و توهین می‌کنند در مقابل ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی جمعیت بسیار اندکی هستند و نیروهای هوشیار و بصیر فراجا به خوبی حربه‌های شوم دشمنان را می‌شناسند.