تکریم مردم و اعتمادسازی میان کشاورزان و همکاران در اولویت است







منبع

انتهای پیام





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تکریم مردم و اعتمادسازی میان کشاورزان و همکاران در اولویت است

به گزارش  خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛  محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان که با هدف تکریم از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت:آقای افلاطونی در دوره کوتاه مسئولیت خود اقدامات تاثیرگذاری را آغاز کردند و تفکر و ایده های جدیدی داشتند که با شیوه جدیدی در تقسیم کار و تعریف پروژه ها بستر تحول در عرصه کشاورزی را مهیا کرده اند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: بدون تردید در مدیریت جدید روش منفعلانه نخواهیم داشت و با رویکرد جهادی و بهره گیری از ایده همه کارشناسان برای تکمیل طرح ها همت خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: همکاران خوبی داریم که باید همه کمک کنند تا اهداف سازمانی محقق شود و مسیر و رویکرد ما اجرای سیاست های وزارتخانه در طرح کاداستر، توسعه کشاورزی قراردادی، اجرای الگوی کشت در راستای برنامه هفتم وتوجه ویژه به آب و آبخیزداری است.


آیا این خبر مفید بود؟

5555

عطایی بیان کرد: اساس کار به تقویت سرمایه انسانی و اعتمادسازی میان کشاورزان، بهره برداران و همکاران جهاد است اما در کنار آن به ارباب رجوع بعنوان یک نعمت نگاه می کنیم و مردم را ولی نعمت خود می دانیم و خدمت به کشاورزان را رسالت مهمی تعریف خواهیم کرد.

بخوانید:  رحیمی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شد


|