تکمیل همه ی پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان مازندران در دستور کار است

 

گفتنی است؛ مسئولان ستادی اداره‌کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان و بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور، جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران با دستور کار گزارش عملکرد یکساله و بررسی برنامه های سال جدید در شهرستان نور برگزار شد.

انتهای پیام 



منبع

رجبی بیان داشت؛ آمایش سرزمینی مسئله مهمی است که مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان و اداره کل است و در کنار مولدسازی باید مورد توجه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت : کار کردن ما باید شبیه شهدا و برای خدا باشد و تلاش کنیم در سال ۱۴۰۳ متفاوت کار کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ مسئولیت ما سنگین است و مدیران ورزش و جوانان با برنامه های خلاقانه و تنوع برای توسعه ورزش استان تلاش کنند و در این راستا ستاد خیرین ورزشیار، هیات های اندیشه ورز مورد تاکید است و در توزیع اعتبارات براساس عملکرد ادارات شهرستان ها عمل خواهیم کرد.

 

وی افزود؛ مدیران باید سعه صدر، مهربانی، همدلی، مردمداری و تواضع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و تلاشم اینست که دستگاه ورزش و جوانان مورد احترام دیگران باشد و از همه مدیران تحول و بروز بودن در سال جدید می خواهم.

وی گفت : تکمیل همه ی پروژه های نیمه تمام ورزشی در دستور کار است و باید از همه ظرفیت های ورزش و جوانان برای تحقق اهداف بهره ببریم.

رجبی بیان داشت؛ در آستانه تعطیلات سال جدید، ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان ها تشکیل شود و باید ضوابط و قوانین برگزاری جام رمضان دقیق اجرا شود.

بخوانید:  برگزاری دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر مردان به صورت همزمان