تکمیل ۱۱۰۰ پروژه در قالب طرح «من شهردارم ۱» در سطح مناطق پایتخت

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۸۸۰۰ میلیارد تومان پروژه به رأی مردم گذاشته شد و توسط مردم اولویت بندی شد، افزود: امسال نیز ۷۷۶۰ میلیارد تومان به رأی مردم گذاشته شد و تمهیداتی اندیشیده شد تا با اجازه شهردار تهران برای اجرای پروژه های این طرح معطل فرایندهای اداری نباشیم و به این ترتیب حرکت پرشتابی آغاز شد.

وی تأکید کرد: در طرح «من شهردارم» پروژه ها در دو قالب پروژه های مستمر محلی و پروژه های غیرمستمر اجرایی شده‌اند که طیف وسیعی از موضوعات شهری توسط مردم انتخاب شده است.

به گفته وی، برای این طرح در مرحله دوم ۷۷۶۰ میلیارد تومان در قالب ۳۰۷۹ پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است. در مرحله دوم نیز شهروندان ابتدا پروژه‌ها را پیشنهاد دادند و در مرحله بعد اولویت بندی کردند به شکلی که در مرحله دوم یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکت داشتند و قطعا اجرای پروژه‌ها نیز به ترتیب انتخاب شهروندان خواهد بود. امیدواریم سال آینده جشن تحقق ۳۰۰۰ پروژه را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در طرح «من شهردارم ۲» نیز شاهد مشارکت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی بودیم؛ لذا نیاز بود که از این اعتماد شهروندان تهرانی قدردانی کنیم که بر همین اساس در قالب یکی از پویش های افتخار و امید جشن اختتامیه ۱۱۰۰ پروژه این طرح در مرحله اول را برگزار کردیم و قطعاً با قدرت تمام نسبت به اتمام پروژه های دیگر اقدام خواهیم کرد تا در مرحله دوم این طرح شاهد ارائه خدمات مناسب‌تر باشیم.

بخوانید:  موج جدید گرانی مواد غذایی و کالا‌های اساسی در اسرائیل

 انتهای پیام/



منبع

 به گزارش خبرگزاری برنا، مجید باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» در جمع خبرنگاران گفت: امروز جشن اختتامیه ۱۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» را برگزار می کنیم. اهتمام همکارانم در شهرداری تهران باعث شد در مرحله اول اجرای این طرح شاهد یک جهش در تحقق فوری پروژه ها باشیم به شکلی که این موضوع در ادبیات شهرداری تهران شیوه جدیدی را فراهم کرد.