تیم بوکس نوجوانان شایسته احترام است/آرامش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهم

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: تمرینات بچه ها در این مدت روی روال بود و ایمان داشتم تیم ما موفق می شود اما سطح بوکس اسیا را نمی دانستم و به همین خاطر پیش از اعزام اظهار نظر نکردم. با همه اینها نتایج بچه ها دور از انتظار من نبود.

سرمربی تیم بوکس نوجوانان با اشاره به اینکه تیمش شایسته احترام است تصریح کرد: هر روزی که بگذرد و ما برنامه نداشته باشیم ، از بوکس آسیا فاصله میگیریم. تیم ما عالی است و با رسیدگی به این بچه ها و حفظ این استعدادهای ناب، آینده بوکس ایران تضمین خواهد بود.

پیشکسوت بوکس ایران در پایان گفت: من دوست دارم همین پایینها بمانم و به آن بالاها و تیم های بزرگسالان و این مسائل کاری ندارم. علاقه زیادی به کار با نوجوانان و آینده سازان بوکس دارم و آرامش را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم.

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره درخشش تیم نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: نمیدانستم بوکس آسیا در رده های پایه انقدر پیشرفت کرده و از سطح مسابقات شگفت زده شدم. کسب 5 مدال رنگارنگ برای تیم ما بسیار ایده آل بود و به مربیانم ، بوکسورها و مسئولان فدراسیون تبریک می گویم.

احدی درباره استفاده از مربیان کوبایی در بوکس ایران گفت: مخالف استفاده از مربی خارجی برای بزرگسالان هستم چون ما باید بوکس را از پایه درست کنیم و مربی خارجی باید از نونهالان بوکس را به بچه ها آموزش دهد و در کنار آن هم چندین مربی جوان و خوب بسازیم تا با مشکل کمبود مربی مواجه نشویم.

بخوانید:  راهکارهای ساده برای مقابله با هکرها+ اینفوگرافی

وی درخصوص قرعه بوکسورها گفت: روزی که قرعه ما اعلام شد دیدم خیلی جاها گفتند قرعه سخت اما من اصلا به این موضوع اعتقاد ندارم چون بوکسوری که می خواهد قهرمان شود باید از پس هر حریفی بربیاید.