تیم ملی آرامش می‌خواهد/ لوکادیا بازهم بهتر می‌شود


وی در ادامه تصریح کرد: توانایی پرسپولیس از تمام تیم های حاضر در لیگ برتر بالاتر است و این نشان می دهد پرسپولیس یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی محسوب می شود. پرسپولیس در فصل قبل نیز شرایط بدی نداشت و حتی می توانست قهرمان شود اما برخی حواشی و بدبیاری هایی که گریبان تیم را گرفت، تیم گل محمدی را از رسیدن به هدفش بازداشت اما امسال همه اعضای باشگاه عزم شان را جزم کرده اند تا پس از یک سال وقفه بار دیگر جام به دست پرسپولیسی ها برسد.

پیشکسوت فوتبال معتقد است است تیم ملی برای کسب نتایج خوب و آبرومندانه در جام جهانی نیازمند اتحاد و وفاق ملی است و باید چند دستگی‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

پیشکسوت سرخ‌ها در مورد درخشش لوکادیا و حضور دیاباته در پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فصل گذشته ما مشکل گلزنی بود که لوکادیا تا امروز به خوبی مشکل را حل کرده و مطمئن هستم لوکادیا هنوز جای پیشرفت دارد و با اضافه شدن شیخ دیاباته خط حمله پرسپولیس فوق العاده می شود. البته نباید فراموش کنیم که ما مدافعان و هافبک های گلزنی هم داریم. پرسپولیس این روزها به معنی واقعی کلمه یک تیم است موقع حمله 11 نفر حمله می کند و در زمان دفاع 11 نفر از دروازه اش محافظت می کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با اضافه شدن مهره های خوب و حفظ ستاره های فصل قبل در حال حاضر پرسپولیس کامل ترین تیم ایران محسوب می شود. نفرات جدیدی که به این تیم اضافه شدند تا به امروز نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و این مسئله می‌تواند حالاحالاها ادامه دار باشد. از بازگشت دوباره بیرانوند و رفیعی و حضور پورعلی گنجی در قلب خط دفاع گرفته تا حضور لوکادیا و صادقی که نشان داده لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس و تیم ملی را دارد، همه و همه نشان دهنده تجهیز خوب پرسپولیس برای فصل جدید است.

بخوانید:  مراسم سالگرد ارتحال عالم ربانی؛ حضرت آیت الله اعتمادی و فرزندش در کاشان


|





منبع

504


تیم ملی آرامش می‌خواهد/ لوکادیا بازهم بهتر می‌شود

خبرنگار: سمیه قدیری


آیا این خبر مفید بود؟

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت پرسپولیس  در لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای فصل برخی نگرانی‌ها در مورد پرسپولیس ایجاد شده بود، طبیعی بود تیم در دو بازی ابتدایی از شرایط ایده آل دور باشد اما در حال حاضر تیم روند رو به رشد و خوبی را طی می‌کند و همه ما امیدوار هستیم که این تیم بتواند خیلی زود به روزهای اوج خود رسیده و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

بخوانید:  محفل انس با قرآن سردار دل‌ها

انتهای پیام// 





نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف