تیم پازل دی دانشگاه آزاد شهر قدس کار خود را آغاز کرد

در پایان رویداد، تیم پازل دی دانشگاه شهر قدس  برنامه‌های آموزشی و فعالیت‌های مشابه برای آینده کاری در اجرای ایده های خود را  تدارک دیدند  تا این انگیزه و اشتیاق برای یادگیری و توسعه فراگیرتر شود و دانشجویان بتوانند بهره‌وری بیشتری از این فرصت‌ها ببرند.

حسین حسینی پارسا سرتیم پازل دی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار علم وفناوری آنا اظهار کرد: حضور پرشور و فعالیت بی‌نظیر دانشجویان در این رویداد، نشان از علاقه و انگیزه بالای آنان به یادگیری و پیشرفت در حوزه فناوری و علوم کامپیوتر است و بنده افتخار دارم  با تیم سازی که انجام دادم تلاش  وتجربه دانشجویان را برای ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های خودم وسایرین  در این حوزه بکار گرفتم .

اعضای تیم نهایت بهره برداری هوشی و جهت دهی به برنامه نویسی و حل پازل ها را انجام دادند.

 

وی افزود: از سوی دیگر،  این نوع فعالیت ها و تیم سازی برای رسیدن به اهداف مختلف در دوران دانشجویی نشان از توجه و پویایی دانشجویان دارد و لازم است از پشتیبانی دانشگاه در راستای  فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تشکر کنم که  در این زمینه اجازه دادند تا ما  توانمندی های علمی و هوشی خود  را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این رویداد جذاب با عنوان “پازل دی CS50” به میزبانی انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه آزاد شهر قدس برگزار شد و دانشجویان با حضور فعال و اشتیاق بسیار در این فعالیت شرکت کردند.

مسابقات پازل دی CS50،  الهام گرفته از دوره آموزشی معروف دانشگاه هاروارد به نام “CS50” بود که توسط استاد دیوید مالان مدیریت می‌شود. این  نوع فعالیت ها بر اساس مباحث و مفاهیم اصلی علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی پیش بینی شده بود و اهداف آموزشی و مسابقه‌ای دارد.

بخوانید:  استاندار آذربایجان شرقی: تحلیل عمیق رهبر انقلاب از نقش تاریخ‌ساز تبریز و آذربایجان فوق‌العاده ارزشمند است

انتهای پیام/



منبع

 درتیم  پازل دی انجمن  کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی حسین حسینی پارسا به عنوان سرتیم ،  نگار درفشه به عنوان مسئول فنی تیم ،علی رضا سهیلی و داریوش اکبری به عنوان عضو برنامه نویس  فعالیت و در این رویداد شرکت کردند.در این رویداد دانشجویان با حل پازل‌های مختلف و متنوعی که از منابع مختلف گردآوری شده بودند، مهارت‌های برنامه‌نویسی، حل مسئله، تفکر انتقادی و همچنین همکاری در تیم را به چالش کشیدند.
تیم پازل دی دانشگاه آزاد شهر قدس در  این فعالیت‌ها به عنوان یک فرصت عالی برای تقویت مهارت‌های کاربردی در زمینه علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی شناخته شد.