ثبات ذوب آهن و نگاه کسب سهمیه/ نیاز برخی به پزشک

وی در مقایسه عملکرد این فصل تیمش با فصل گذشته تاکید کرد: باخت کمتر، گل زده و گل خورده و بازیکنان جوانی که بازی دادیم نشان از پیشرفتی است که داشتیم، یک امتیاز کمتر گرفتیم؛ اما در همه آمارها پیشرفت خوبی را داشته ایم. در ۱۰ بازی اخیر ۱۶ امتیاز کسب کردیم و روند خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم اگر کم و کاستی داشتیم، از ما بگذرند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از سختی های که داشتیم الان به ثبات رسیدیم، در مورد جایگاه نمی‌توان صحبت کرد و تاکنون هم صحبتی با من نشده است، الان وقت جهش است. ذوب‌آهن به ثبات رسیده و با تقویت می‌تواند برای سهمیه بجنگند تا یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد و باید بودجه خوبی را در اختیار این تیم قرار داده شود تا جهشی که می خواهد را داشته باشد.



آیا این خبر مفید بود؟


بخوانید:  تشییع پیکر مادر شهید حجت الاسلام «محمدحسن ابراهیمی»

تارتار: ثبات ذوب آهن و نگاه کسب سهمیه/ نیاز برخی  به پزشک

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ارتباط با وضعیت قرارداد خود گفت: گزینه اولم ذوب‌آهن است، دو سال خوب را در اصفهان داشتمو اصفهانی هستم، برای ماندن من یک طرف این قضیه هستم و دوست دارم بمانم.





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی تیمش در آخرین بازی لیگ بیست و دوم،اظهارداشت:  ابتدا از تمامی رسانه ها تشکر می کنم که همیشه همراه ما بودند، همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه که این فصل برای ما کم و کاستی نگذاشتند و حمایت کردند و دغدغه مالی نداشتیم با وجود بودجه متوسط نظم مالی داشتیم.

انتهای پیام






|