ثبت نام هواداران گرگانی جهت تماشای فینال بسکتبال غرب آسیا

شایان پناه تاکید کرد: از مسئولین شهر گرگان اعم از شهرداری ، استانداری ، ورزش و جوانان می خواهیم که به فکر یک سالن بزرگ با استاندارد های بین المللی در شهر گرگان باشند تا فرزندان این شهر رنج و خطر سفر به پایتخت را تحمل نکنند.

شاهین پناه گفت: اتوبوس های هواداران شهرداری گرگان روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت)صبح به مقصد تهران حرکت خواهد کرد، ضمن اینکه از همکاری شهرداری گرگان در ایاب و ذهاب هواداران تشکر می کنم.

شایان پناه افزود: دیدار رفت دو تیم به نفع تیم لبنانی به پایان رسید اما هواداران پرشور گرگانی در دیدار برگشت تنها نماینده ایران را در تهران تنهانخواهند گذاشت.

وی از گرگانیهای مقیم تهران ، کرج و اطراف تهران خواست مثل همیشه تیم محبوب شهرشان را تنهانگذارند و با حضور خود در سالن و تشویق بی امان شهرداری گرگان ، مقدمات پیروزی برابر تیم قدرتمند لبنانی را فراهم آورند.

انتهای پیام/



منبع

وی گفت: این کمترین حق بچه های این شهر است ، افرادی که از عمق وجودشان تیم محبوب خود را دوست دارند و حتی از امتحانات خود گذشته اند تا تیم خود را تشویق کنند.

حسین شایان پناه امشب در گفت و گو را خبرگزاری برنا اظهار کرد: دیدار برگشت فینال بسکتبال غرب آسیا چهارشنبه شب(۱۲ اردیبهشت) بین تیم های الریاضی لبتان و شهرداری گرگان برگزار می شود.

رئیس انجمن هواداران بسکتبال گرگان اضافه کرد:   ۹ اتوبوس وظیفه حمل و نقل هواداران گرگانی را به تهران را انجام خواهند داد اماخطاب به مسئولین استان باید بگویم که ما خسته شده ایم ، ما می خواهیم میزبانی در شهر خودمان باشد.

بخوانید:  «برنامۀ توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان شامل چه فعالیت‌هایی می‌شود؟

وی ادامه داد: برای حضور تماشاگران و هواداران  گرگانی در تهران جهت حمایت از تیم محبوبشان ، اقدام به ثبت نام کردیم و امشب(دوشنبه ۱۰ اردیبهشت) ثبت نام به پایان رسید و بیش از ۳۵۲ نفر ثبت نام کردند.