ثبت 511 حادثه ویژه در هفته گذشته در کشور

انتهای پیام/



منبع

وی تعداد مصدومان و بیماران حوادث ویژه هفته گذشته را دو هزار و 11 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: یک هزار و 369 نفر از بیماران و مصدومان به مراکز درمانی منتقل و 642 نفر نیز در محل درمان شده اند. همچنین 52 درصد از مصدومان و بیماران مربوط به حوادث ترافیکی و 48 درصد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده اند.

رییس سازمان اورژانس کشور به مصدومیت یک هزار و 51 نفر در 185 حادثه ویژه ترافیکی در طول هفته گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین حادثه ویژه ثبت شده در کشور مربوط به استانهای خراسان با 20 و فارس و مرکزی با 13 حادثه بوده است. همچنین بیشترین مصدومان سوانج ترافیکی به ترتیب مربوط به استانهای خاراسن رضوی با 157 نفر و اصفهان با 97 نفر بوده است.

میعاد فر از ثبت 19 مورد حادثه ویژه مرتبط به آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز خبر داد و گفت: در این حوادث منجر به مصدومیت 44 نفر شد و این حوادث معادل 5 درصد از سوانح غیرترافیکی ویژه است.

به گزارش خبرگزاری برنا، جعفر میعادفررئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در طول هفته گذشته 185 حادثه ویژه ترفیکی و 326 حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شد، افزود: خوشبختانه در حوادث ویژه هفته گذشته در بخش ترافیکی 22 درصد و در بخش غیرترافیکی 3 درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش داشته ایم.

بخوانید:  اخراج مدیران نجومی بگیری که یک میلیون دلار حقوق می‌گرفتند!