جامعه فرهنگیان مایه مباهات جامعه/عدم همراهی معلمان عامل شکست توطئه‌های دشمنان

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

انتهای پیام/






استاندار کردستان جامعه فرهنگی و معلمان متعهد و پر تلاش را مایه فخر و مباهات استان و بصیرت آنان را عاملی مهم در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.


جامعه فرهنگیان مایه مباهات جامعه/عدم همراهی معلمان عامل شکست توطئه‌های دشمنان به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در ویژە برنامه هفته گرامیداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان نمونه کردستان در سنندج، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری از چهره‌های علمی و عملی موثر و یکی از نظریه پردازان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

زارعی کوشا گفت: دشمنان ایران اسلامی و کردستان سربلند همواره تلاش کرده‌اند که معلمان را به حاشیه‌ها مشغول کنند و برای کشور مشکل ایجاد  کنند، اما بینش عمیق معلمان دشمنان را ناکام گذاشته است.

استاندار کردستان یادآوری کرد:  ما در استان کردستان نسبت به جامعه فرهنگیان وظایفی داریم که باید انجام دهیم و معلمان نیز باید برای شکوفا شدن استعداد دانش آموزان اهتمام ویژه به خرج دهند.

زارعی کوشا گفت: دوره‌ای در استان آغاز شده که به صورت شبانه روزی و در چندین جبهه کار انجام می شود تا استان را به نقطه اوج اعتلاء برسانیم ودر این مسیر صعب که افق های روشن آن نمایان‌است نیازمند همراهی معلمان و قشر فرهنگی هستیم.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از ۷۹ معلم نمونه کردستان  یاد و خاطره ۳ شهید فرهنگی نیز با حضور استاندار کردستان گرامی داشته شد.

بخوانید:  روایت آیت الله هاشمی رفسنجانی از شایعاتی درباره او و تجارت پسته