جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ / تیم ملی با همین آمار قهرمان می‌شود

البته کمتر از یک گل خورده در هر بازی را نمی‌توان ضعف بزرگ دانست و با تکیه به همین آمار ۲ گل زده در هر بازی و کمتر از یک گل خورده ، میتوان به قهرمانی تیم کشورمان امیدوار بود.

این آمار برای قهرمانی در تورنمنت بزرگی مانند جام ملت‌های برای بخش هجومی مناسب است اما در بخش دفاعی کمی کار گره دارد.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران با شایستگی تمام مقابل ژاپن به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا ثابت شود شاگردان قلعه نویی می‌تواندد قهرمان قاره کهن شوند.

نکته جالب برای تیم کشورمان قدرتنمایی در بخش هجومی است. یوز‌های ایرانی در ۵ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساندند تا میانگین ۲ گل در هر بازی را برای خود ثبت کنند.

تاکنون مهدی طارمی ۳ گل، مهدی قایدی ۲ گل، شجاع خلیل زاده یک گل، سردار آزمون یک گل، محمد محبی یک گل، کریم انصاری فرد یک گل و علیرضا جهانبخش یک گل برای ایران به ثمر رسانده اند.

با تمام این تفاسیر شاگردان خلف قلعه نویی تاکنون تمام بازی‌های را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و امید می‌رود با همین فرمان قهرمانی هجدمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به ایران برسد.

ملی پوشان کشورمان در ۵ بازی گذشته ۴ گل از تیم‌های فلسطین، امارات، سوریه و ژاپن دریافت کرده اند. این آمار برای خط دفاعی خیلی مناسب نیست و امید می‌رود در بازی نیمه نهایی و فینال سازماندهی خط دفاع بهتر شود.

بخوانید:  سازمانهای مردم نهاد جوانان می بایست بدنبال مطالبه گری باشند