جایگاه ورزش کارگری، جایگاه قهرمانی است

وی ادامه داد: کاندیدای دیگر آقای نوری و آقای علیزاده بودند که آقای نوری به خاطر آقای رمضی کنار کشید. این باعث می‌شود حمایت کنند.

احتشام‌زاده که در فدراسیون تنیس روی میز هم فعالیت دارد، درباره شرایط این رشته گفت: ما هم مانند دیگر انجمن‌ها، انتخابی‌ها و مسابقات قهرمانی‌ها را برگزار می‌کنیم تا به صورت روتین انجام شود. فعلا مسابقات تنیس روی میز این روزها در بوسان کره جنوبی برگزار می‌شود و انتخابی سهمیه المپیک را هم داریم. امیدوار هستم در آنجا کارهای بزرگی انجام دهیم. ما تایلند را شکست دادیم اما به پرتغال باختیم و اگر می‌بردیم صدرنشین می‌شدیم. انشالله مصر و رومانی را هم ببریم تا شانس صعود به عنوان تیم دوم داشته باشیم.

مجید احتشام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در جریان انتخابات ریاست فدراسیون ورزش کارگری گفت: ما یک سال سرپرستی داشتیم و مشکلاتی پیش آمد اما با حمایت وزارت ورزش و وزارت کار انتخابات فدراسیون برگزار شد و آقا رمضی که پیشتر رئیس فدراسیون بودند، مجدد انتخاب شدند. انشالله که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ورزش کارگری کار خود را به نحو احسن انجام دهد. ما همه ورزشکاران در همه رشته‌ها از جودو، کاراته، فوتبال و تنیس روی میز که بخش وسیعی از ورزش مملکت را دارند.

انتهای پیام/



منبع

پیشکسوت تنیس روی میز خاطرنشان کرد: ما باید تقویم سال 1403 را ارائه کنیم. مسابقات جهانی کارگران را داریم که در تیر ماه در ایتالیا برگزار می‌شود و اردوی آن در ادامه آماده می‌شود. ما 2 مسابقه بین المللی داریم که در هر دو قهرمان هستیم که این جایگاه خاص ورزش کارگری را نشان می‌دهد.

بخوانید:  مردم اغتشاشاگران را همراهی نکردند/پروژه کشته سازی دشمنان برملا شد