جای دیگر مربیان داخلی روی نیمکت تیم ملی خالی بود/ باید از حضور در جام جهانی درس بگیریم


لفته حمیدی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی قطر اظهار داشت: از نظر فنی این توان را داشتیم که تبدیل به یکی از تیم های شگفتی ساز جام جهانی شویم اما با اشتباهاتی که کادر فنی داشت و یک سری اتفاقات دیگر این قضیه ممکن نشد.

لفته حمیدی در خصوص عملکرد تیم ملی در سه بازی مرحله گروهی گفت: شاید کسی از ما توقع پیروزی برابر انگلیس را نداشت اما می توانستیم با توجه به امتیازات رد و بدل شده بین حریفان با پیروزی برابر ولز و کسب یک تساوی مقابل آمریکا به عنوان تیم دوم از گروه‌مان صعود کنیم اما ترسو بودن برابر آمریکا و اشتباهات فردی که برخی از بازیکنان در این دیدار داشتند، دست به دست هم داد تا از کسب حداقل امتیاز مقابل آمریکا محروم بمانیم.

وی افزود: فوتبال ما مدت های زیادی از آرامش و ثبات به دور بود. شاید بخش بزرگی از ناکامی ها به عدم ثبات و حواشی زیاد برمی گردد. بازیکنان خوبی را در لیگ داشتیم که می توانستند به تیم در جام جهانی کمک کنند؛ نفراتی مانند قایدی، نورافکن و محبی اما برخی بازیکنان پا به سن گذاشته و ناآماده جای این جوانان با انگیزه را پر کردند.

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع