جای سایپا در لیگ برتر خالی است/ نتوانستیم سوءتفاهمات را از بین ببریم

وی که یکی از باسابقه‌های لیگ محسوب می‌شود در ادامه افزود:‌ به نحوی کار می‌کنم که به تیم کمک شود. سعی دارم مانند برادر بزرگتر به آن‌ها کمک کنم. مخصوصا در زمینه مسائل روحی و روانی.


خالقی‌فر در پاسخ به این سوال که «آیا دلتنگ لیگ برتر شده یا خیر» گفت: دلم تنگ شده اما باید به جوان‌ترها بها بدهیم. پیشنهادات لیگ برتری داشتم اما نمی‌خواستم در شهرستان فعالیت کنم. سایپا را انتخاب کردم زیرا به این باشگاه دین داشتم. در ضمن آقای محمود فکری هم حضور داشت. نسل‌های گذشته برای ما شرایطی فراهم کردند که در این باشگاه بازی کنیم و حالا ما هم باید این شرایط را برای نسل بعد فراهم کنیم.

رضا خالقی‌فر، بازیکن تیم فوتبال ساپیا تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط فعلی نارنجی‌پوشان در لیگ دسته اول اظهار داشت: خدا را شکر یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌گذاری انجام شده برسیم. از ابتدای فصل با کادر فنی و دکتر حسینی پور اهدافی را مد نظر داشتیم و امیدواریم به آن برسیم.

چرا ساپیا که تیمی ریشه‌دار است هم اکنون در سطح دوم فوتبال ایران فعالیت می‌کند؟ پاسخ خالقی‌فر اینگونه بود: در لیگ برتر تیم‌ها قبلا کمتر هزینه می‌کردند و می‌شد با مبالغی کمتر فعالیت کرد. حالا اما به شدت نیاز به کمک مالی وجود دارد. به نظرم تصمیمات اشتباه باعث شد تا ساپیا حالا در لیگ دسته اول باشد همیشه گفته‌ام سایپا جزو ۵ باشگاه برتر ایران است. به واسطه قدمت و امکانات. جایگاه واقعا سایپا این نیست. با حضور آقای حسینی پور شرایط متحول شد و امیدواریم روندی که با فکری داشتیم ادامه یابد و بتوانیم به لیگ برتر برسیم. باید قبول کنیم فکری تیم را دوم تحویل داده و کار آقای حسینی نسب سخت است. خود ما هم به عنوان بازیکن باید با تمام تلاش و وجود کار کنیم تا زحمات باشگاه در این مدت هدر نرود.

بخوانید:  نماهنگ شکرا حبیبی؛ تشکر از موکب‌داران عراقی

رضا خالقی‌فر: جای سایپا در لیگ برتر خالی است/ نتوانستیم سوءتفاهمات را از بین ببریم

خالقی‌فر در مورد حواشی بوجود آمده اطراف نیمکت سایپا گفت: در دو هفته اخیر سوء تفاهماتی بوجود آمده بود که خیلی سعی کردیم آن را برطرف کنیم. متاسفانه اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت هم اتفاقاتی که بازیکنان خیلی تمایل به رخ دادن آن نداشتند، رخ داد.

بازیکن سابق پرسپولیس و فجرسپاسی در مورد احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: شرایطم مشخص نیست. باید ببینم از نظر فیزیکی چگونه خواهم بود و آمادگی جسمانی مناسب دارم یا خیر.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

انتهای پیام//


|