جذب خیرین در حوزه سلامت از اهداف مهم مجموعه بیمارستان امام حسین/ یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومانی کمک خیرین سلامت به بیمارستان

این مسوول گفت: تعداد ۳۱ نفر پزشک متخصص در کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین مشغول به خدمت به همشهریان بیجاری هستند. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جواد کمیجانی در گفتگو با خبرنگار برنا در بیجار اظهار کرد:جذب خیرین و رفع مشکلات بیمارستان  جزئی از اولویت های مجموعه بیمارستان است.

 

بخش شیمی درمانی در بیمارستان بیجار برای بیماران سرطانی فعال خواهد شد 

 



منبع

کمیجانی بیان کرد: میانگین مراجعه بیماران به اورژانس ۲ هزارو پانصد نفر است؛همچنین ۱۸۰ تا ۲۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان در ماه انجام می شود. 

وی از فعال شدن بخش شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین بیجار برای بیماران سرطانی خبر داد و گفت : در این راستا به کمک خیرین نیازمندیم.
انتهای پیام/

وی گفت: این بیمارستان ۱۱۷ تخت مصوب و ۱۰۸ تخت فعال دارد و علاوه بر تخت فعال ۴۳ تخت در بخش دیالیز و  سرم تراپی و.. می باشد.

وی با اشاره به اهمیت کمک خیرین حوزه سلامت عنوان کرد: در سال جاری ۱ میلیاردو ۳۰۰ تومان؛ کمک خیرین بوده که ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان توسط یک خانواده خیر پرداخت شده است.

کمیجانی بیان کرد:نیاز های بیمارستان به تجهیزات احصاء و لیستی از نیاز های بیمارستان آماده شده است . 

وی به حوزه ارائه خدمات بیمارستان امام حسین اشاره و بیان کرد: تصویر برداری از جمله رادیولوژی ،ماموگرافی ،سی تی اسکن ۱۶ اسلایس؛ کلینک فعال تغذیه در درمانگاه تخصصی؛ کلینیک فعال بینایی سنجی؛ خدمات ۲۴ ساعته اورژانس از جمله این خدمات است.

وی افزود: بیمارستان امام حسین در سال ۸۴ در ۴۴هزار متر مربع و زیربنای ۱۲ هزارمتر مربع به بهره برداری رسیده است.
کمیجانی ادامه داد: بیمارستان امام حسین دارای ۱۰ بخش فعال می‌باشد که بسیاری از خدمات در این بیمارستان شبانه روزی است. 

بخوانید:  حضور کم رنگ ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی هند

وی « کمک به جذب خیرین؛ » را از اهداف مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت:  بودجه ها کفاف نیاز های بیمارستان را نمی دهد امید ما به کمک خیرین است. 

رییس بیمارستان امام حسین ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده خبرنگاران عنوان کرد: کمک به ارتقا سطح سلامت جامعه؛ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مدیران مجموعه با مردم؛ کمک به ارتقا سطح خدمات ارائه شده به بیماران با فرهنگ سازی و نشر آن در فضای مجازی و خبرگزاری ها ؛ فرهنگ سازی و کمک به جذب خیرین حوزه سلامت از جمله انتظارات ما از اصحاب رسانه است.  

؛ تلاش در راستای سطح رضایتمندی مراجعین؛ ارتقاء سطح کیفیت خدمات بالینی و غیر بالینی ؛بهسازی و زیبا سازی محوطه بیمارستان؛ رایزنی جهت فعال کردن کلینیک غربالگری و.. از جمله اهداف و‌برنامه های آتی عنوان کرد.  

رییس بیمارستان امام حسین بیجار در ادامه به پروژه های در حال احداث اشاره کرد و گفت: توسعه اورژانس بیمارستان  در بنای ۳۰۰ متری که به اورژانس فعلی اضافه خواهد شد؛ ساختمان 
ای سی یو جدید دارای ۸ تخت که ۹۵ درصد کارها انجام و دستگاه ها خریداری شده و تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.
رییس بیمارستان امام حسین(ع) جابجایی واحد سی تی  اسکن را از جمله برنامه های در حال اجرا بیان کرد و گفت: تا چندماه آینده ساختمان آن تکمیل می شود.

این مسوول گفت: نیروهای توانبخشی و کاردرمانی به زودی  به نیروهای ما در بیمارستان اضافه خواهد شد.

کمیجانی ساماندهی به مراجعین درمانگاه؛

کمیجانی دیگر بار متذکر شد: فرهنگ سازی حوزه 
آموزش سلامت جهت ارتقا کیفی ارائه خدمات ؛ همکاری با متخصص ها و واحد های آموزشی و تولید محتوا در فضای مجازی و کلیپ های آموزشی ازدیگر اهداف ما است.

بخوانید:  گاف جدید بایدن؛ فنلاند را با نروژ اشتباه گرفت

وی ارتباط با مردم و جذب خیرین حوزه سلامت را از مهمترین اهداف این مجموعه عنوان کرد.