جریان مقاومت بیش از پیش در مواجهه با رژیم صهیونیستی مصمم است

فرهنگ علیرغم همه تنگناها و مضایقات، روحیه مردم غزه و مقاومت به پاخاسته از آن را عالی خواند و افزود: رژیم صهیونیستی در دستیابی به هدف اعلامی خود یعنی نابودی مقاومت و حماس، در عجز و ناتوانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، «موسی فرهنگ» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با اشاره به اینکه طوفان الاقصى واکنش طبیعی ملت فلسطین به بیش از ۷۰ سال وحشی گری و جنایت های بی حد و مرز رژیم غاصب صهیونیستی بود، گفت: اگر دنیا در قبال اقدامات و رفتارهای این رژیم نژاد پرست فاشیستی ساکت نمی ماند امروز شاهد این حجم از جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه نبودیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در پایان از مواضع اصولی انسانی و شرافتمندانه دولت و ملت سلطنت عمان در دفاع از مردم غزه تشکر و قدردانی کرد و بر این نکته تاکید کرد که آیندگان ، احرار و ابطال و شرافتمندان را از یاد نخواهند برد.

سفیر ایران در عمان تاکید کرد: مردم مظلوم غزه در شرایطی روزه می گیرند و افطار می‌کنند که تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از آنها که عمدتا زن و کودک بوده‌اند و شهید شده اند و نیمی از مناطق مسکونی آن ویران شده و به دلیل محاصره غیر انسانی رژیم شرور اسرائیل از دستیابی به نیازهای اولیه خود در تنگنا هستند.

انتهای پیام/



منبع

این دیپلمات ارشد کشورمات در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مایلم ضمن ابراز محکومیت شدید اقدام دو روز قبل رژیم تروریستی اسرائیل در هدف قرار دادن ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از عزیزان شد ، بر این نکته تاکید کنم که چنین اقداماتی مانع از حمایت قاطع کشورم از جریان مقاومت در مسیر حمایت از غزه و فلسطین نخواهد شد.

بخوانید:  نگران کسب سهمیه المپیک نیستم

وی با بیان اینکه علیرغم بی عملی و یا اقدامات بی‌فایده جامعه بین المللی در توقف حملات رژیم صهیونیستی خوشبختانه ملتها در دفاع از انسانیت خوش درخشیده اند، اظهار داشت: راهپیمایی‌های میلیونی و چند صد هزار نفری کشورهای مختلف در دفاع از غزه، بیانگر بیداری وجدان های بشری درضدیت با اعمال جنون آمیز صهیونیست هاست.

وی افزود: ما این کار را تکلیفی دینی و مسئولیتی انسانی می دانیم و هرگز اجازه نخواهیم داد تاریخ ما را جز ساکتان در برابر غصب صهیونی حقوق مردم فلسطین بنویسد؛ همچنان که امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه رمضان را در دفاع از قدس و ملت مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نامیده اند.

وی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت بیش از پیش در دفاع از فلسطین و مواجهه با رژیم اسرائیل مصمم است، تصریح کرد: محاسبات این رژیم و حامی اصلی آن آمریکا و انگلیس به هم ریخته اند؛ به گونه ای که حملات مکرر به یمن از سوی این دو کشور خللی در عزم و توان مقاومت در ضربه زدن به منافع اسرائیل ایجاد نکرده است.