جزئیات احداث فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با بزرگراه باغستان

وی با بیان اینکه اجرای پل جنوب به غرب تقاطع بزرگراه‌های فتح-باغستان از اواخر سال گذشته آغاز شده است، یادآور شد: این پل دارای عرشه فلزی به طول ۱۵۵ متر (۶۷۰ متر با احتساب شیبراهه) و عرض ۶.۵ متر شامل یک خط عبوری و یک مسیر پیاده‌رو بوده و عملیات احداث ۴ پایه و ۲ کوله آن در مقاطع فاقد معارض در حال پیگیری است.

انتهای پیام/



منبع

 فاز نخست پروژه عمرانی احداث «تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های فتح و باغستان»، بهمن‌ماه سال گذشته با هدف حذف دوربرگردان همسطح این محدوده به بهره‌برداری رسید.

صداقتی لوله گاز، تیرهای برق فشارقوی ۲۰ کیلوولت و دیوار برگشتی پل راه آهن را از معارضین شناسایی شده این پروژه دانست و ابراز امیدواری کرد که این پل راهگشای ترافیکی در صورت رفع به موقع معارضین، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره آخرین وضعیت احداث فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح (شهید متوسلیان) با بزرگراه باغستان، این پروژه را شامل احداث یک پل چپ‌گرد با جهت ترافیکی جنوب به غرب عنوان و خاطرنشان کرد: بهره‌ برداری از این پل جهتی ضمن کاهش پیمایش‌های اضافی به میزان ۴ کیلومتر، زمینه ساز کاهش بار ترافیک در بزرگراه فتح خواهد بود.

بخوانید:  برنامه‌های صدا و سیما در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی