جزئیات نشست صمیمی شورای ائتلاف، نمایندگان مجلس و شورای شهر «تهران»



جزئیات نشست صمیمی شورای ائتلاف، نمایندگان مجلس و شورای شهر «تهران»

در بخش پایانی نشست، هر کدام از حاضران در نطق کوتاهی گزارشی از دغدغه‌های خود نسبت به فضای کشور بخصوص در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی را مطرح کردند.  

همچنین مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب نیز با بیان ضرورت‌های تعامل مستقیم میان نمایندگان تهران در مجلس با اعضای شورای شهر، از ظرفیت‌های مغفول‌مانده کلانشهر تهران سخن گفت که در صورت همکاری میان دستگاه‌های مختلف امکان حل بسیاری از مشکلات حوزه اجتماعی و خدمات شهری به وجود خواهد آمد. رئیس شورای شهر تهران به‌عنوان نمونه گزارشی از وضعیت حمل و نقل شهری ارائه کرده و از امکان افزایش ظرفیت مترو تا ۱۰ میلیون سفر در روز به عنوان یکی از اقدامات اجرایی و در دستور کار مجموعه شهرداری خبر داد که با تعامل دو مجموعه سرعت اجرای این پروژه بالا خواهد رفت. 


آیا این خبر مفید بود؟

 


به گزارش خبرگزاری برنا، اولین نشست سه‌جانبه میان اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران عصر چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه برگزار شد. 

در ابتدای این نشست حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به فرصت‌های حال حاضر جبهه انقلاب برای خدمت به مردم و کشور، نکاتی درخصوص لزوم هم‌افزایی میان نیروهای جریان انقلاب برای رفع دغدغه‌های مردم مطرح و از برنامۀ شورای ائتلاف در تشکیل کارگروه  نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد افرادی که با لیست این تشکیلات وارد مناصب و جایگاه‌ها شدند خبر داد. ترکیب این کارگروه چندی قبل با رأی‌گیری اعضا مشخص و جلساتی برگزار کرده و مأموریتی مهم را از طرف ائتلاف بر عهده دارد. 

بخوانید:  اختلال آنورکسیا یا بیماری مانکن‌ها چیست؟

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد‌.





منبع

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی رئیس مجمع نمایندگان تهران و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست سه‌جانبه که می‌تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات شهر تهران به‌واسطۀ همفکری و هم‌افزایی میان حاضران شود، در گزارشی به اهم اقدامات انجام‌شده طی ۳ سال گذشته در مجلس پرداخت و از هماهنگی میان نمایندگان برای حضور مستمر میان مردم و شنیدن انتقادات و حل مشکلات جامعه سخن گفت.