جسارت به حرم اهل بیت (ع) برای ما از همه چیز دردناک‌تر است





منبع

نماینده ولی فقیه در فارس  تاکید کرد:  آرتین ۵ ساله مجروح این حادثه  که باچشمان خود کشته شدن پدر و مادرش را دیده است ، ما را به یاد مظلومیت حضرت سکینه و حضرت رقیه امام حسین (ع) انداخت.

امام جمعه شیراز و نماینده ولی‌فقیه در فارس با تاکید براینکه جسارت به حرم اهل بیت (ع) برای ما شیرازی‌ها از همه چیز دردناک‌تر است گفت : این از خدا بیخبر چطور راضی شد که در مقدس‌ترین مکان‌ها و محل عبادت و بندگی خدا زن و مرد و بچه را به گلوله ببندند و مادری که بچه در آغوش دارد به گلوله بسته شود.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: داعشی‌ها، آمریکایی، انگلیسی‌ها و همه دشمنان ایران بدانند که مبغوض‌ترین افراد در چشم ما شما مستکبرانی هستند که سلاح به دست آن‌ها می‌دهند تا در حرمی که محل قداست و امنیت است در جلوی کودک پنج ساله، پدر و مادر و برادرش را بکشند.

امام جمعه شیراز  همچنین بیان کرد: ما به عنوان نیروی پشتیبان نیروی انتظامی و بسیج از هر کمکی برای امنیت کشور و جلوگیری از چهره‌های خبیث داعشی به کشور هر کمکی بتوانیم خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان فارس با تقدیر از نیروهای انتظامی  عنوان کرد: اوباش و بر هم زنندگان نظم و ساختارشکنان رفتارهایی می‌کنند که کینه خود را نسبت به این ملت مسلمان نشان می‌دهند و از نیروهای امنیتی تقاضا داریم این قضیه را دنبال کنند و مراقب باشند امنیت ما توسط دشمن مخدوش نشود.

بخوانید:  نماهنگ شهادت امام صادق علیه السلام/ با صدای اویس


|


امام جمعه شیراز: جسارت به حرم اهل بیت (ع) برای ما  از همه چیز دردناک‌تر است
آیا این خبر مفید بود؟

 






نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف