جشنواره مردمی ره‌آورد سرزمین نور و اجتماع 1000 نفری راهیان نور هلال احمر در شلمچه برگزار شد

لازم به ذکر است که محسن منصوری(معاون اجرایی رییس جمهور) و محسن رضایی(عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) عصر امروز از طریق فرودگاه بین المللی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شدند.

جشنواره مردمی ره‌آورد سرزمین نور از جشنواره‌های فرهنگی-هنری راهیان نور است که همه ساله با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس برگزار می‌شود و علاقمندان و زایران راهیان نور می‌توانند دیده‌ها و شنیده‌های خود را از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب‌های ادبی و هنری مثل شعر، داستان، عکس، فیلم و… به دبیرخانه دایمی این جشنواره ارسال کنند.

تحلیف اعضا از سازمان جوانان به سازمان امداد و نجات، رونمایی از یادبود شهید امدادگر”هادی نژاد” از جمله برنامه‌های اصلی این اجتماع است.

این گردهمایی‌ ویژه مدیران، اعضا و کارکنان هلال احمر با هدف افزایش روحیه ایثار و فداکاری، آشنایی بیشتر اعضا و کارکنان با سیره عملی شهدا و غالب شدن فرهنگ مقاومت بر پیکره جمعیت در یادواره شهدای شلمچه برگزار شد.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور و اجتماع یک هزار نفری راهیان نور جمعیت هلال احمر استان خوزستان امشب(چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه) با حضور محسن منصوری(معاون اجرایی رییس جمهور)، علی اکبر حسینی(محراب استاندار خوزستان)، محسن رضایی(عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، پیرحسین کولیوند(رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران)، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین حسینی المدنی رییس سازمان جوانان و جمعی از مدیران ستادی و جمعی از مسوولان برگزار شد.

بخوانید:  دستگیری عامل شهادت شهید راه امنیت حامد راستگو