جلسه داورزنی با ملی‌پوشان والیبال در لهستان

محمدرضا داورزنی که برای همراهی تیم ملی ایران در این مسابقه حساس، بامداد دوشنبه 14 شهریور راهی شهر کاتوویتسه شده بود، ساعت 18 به وقت محلی به هتل محل اسکان تیم ایران رسید و مورد استقبال مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان قرار گرفت.  وی بلافاصله در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و در کنار آن‌ها به صرف عصرانه مشغول شد.

در ادامه بازیکنان راهی جلسه آنالیز شدند که داورزنی هم در اواخر جلسه به جمع بازیکنان اضافه شد. رئیس فدراسیون والیبال در پایان جلسه آنالیز داورزنی دقایقی با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کرد تا انگیزه آن‌ها را برای بازی با برزیل مضاعف کند.

جلسه داورزنی با ملی‌پوشان والیبال در لهستان
آیا این خبر مفید بود؟

همچنین عبادی‌پور هم در چند جمله از زحمات فدراسیون والیبال تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند برنده بازی با برزیل باشد.





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه سه‌شنبه 15 شهریور و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.

داورزنی در بخشی از صحبت‌هایش با تقدیر از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: بازی با برزیل اهمیت زیادی دارد و اگر مطمئن نبودم که ایران می‌تواند در این بازی پیروز شود به لهستان نمی‌آمدم.

|