جلسه مدیرکل بنیاد هرمزگان با دو تن از مسئولان صنایع در استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و معاون توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس طی دو جلسه مجزا گفت‌وگو کرد.

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان





منبع انتهای پیام

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، عطا ناوکی به اتفاق غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در دو جلسه مجزا که با مهدی دشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و کمال بیگی معاون توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس داشت، ضمن اینکه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این دو شرکت گفت‌وگو کرد، افزود: از مدیران صنایع استان انتظار داریم که در راستای حق و حقوق ایثارگران بر اساس قوانین عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تاکید بر رعایت سهمیه جذب ایثارگران، خواستار مساعدت برای مناسب‌سازی گلزار شهدای بندرعباس شد و عنوان کرد: انتظار داریم در خصوص جذب و تبدیل وضعیت شاغلان ایثارگر در دو شرکت فوق‌الذکر نهایت همکاری و همراهی را با بنیاد داشته باشید.

در این جلسه نیز مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و معاون توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس در زمینه جذب، تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری و ساماندهی گلزار شهدای بندرعباس اعلام آمادگی و همکاری کردند.