​جمهوری اسلامی برای گرگ‌های سیاست‌باز پلکان ترقی است

جمهوری اسلامی برای این حضرات پلکان ترقی است. انگار که این‌ها کاشف و مخترع «کفن جیب‌دار» و «صندوق امانات قبر تا روز قیامت» هستند. اخوی! بالاخر تا کجا می‌خواهی ترقی کنی؟ (به این معنا که تا کجا از این نظام و مردم بکَنی و ببری و در آن کفن و در آن صندوق موهوم ذخیره کنی، بی‌خیال می‌شوی؟)





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

پدرآمرزیده! گیریم که با این زیگزاگ‌بازی‌ها، صلاحیتت احراز شد، به انتخابات رسیدی و رأی هم آوردی. با موتور جستجوی کرام الکاتبین می‌خواهی چه کنی؟ چه بسا بگویی که در توبه باز است. خواهیم گفت: توبه گرگ، مرگ است. در گام دوم انقلاب اسلامی، نفوذی‌های تابلودار و بی‌تابلو پالایش خواهند شد. ان‌شاءالله.

برخی از این بنده‌های ترقی‌خواه خدا – که خود را در قد و قواره سعدی می‌بینند که اگر زبان در کام کنند، انگار ذوالفقار در نیام مانده باشد – گرگ بازی‌های سیاسی هستند که البته نقش‌آفرینی‌شان به درد برّه‌کشان شب عید سیاست می‌خورد و شب عید سیاست چیزی نیست مگر انتخابات.


اسم برخی از حضرات را در موتور‌های جستجو بزنید و ببینید در جریان فتنه اخیر چه عملکردی داشته‌اند؟ دریغ از آن که به قداره‌بند قاتل گفته باشند بالای چشمت ابروست یا وقتی که مرشد از آنان مطالبه موضع‌گیری صریح درباره وقایع فتنه‌گون را دارد، مصلحتاً و موقتاً آب بشوند و بروند توی زمین. فکر می‌کنید چرا؟

برای اینکه چرتکه‌های حضرات به کار افتاده که اگر شب انتخابات، مردم کمتر آشنا با دنیای پیچیده و هزارتوی سیاست ایران، اسم اینان را در موتور جستجو کاوش کنند، چه چیز می‌آید بالا. البته آن مقدار هوشمندی در این جماعت هست که برای احراز صلاحیت هم فکری کنند تا رشته و ریسمان ترقی‌شان که – با عباراتی مثل خدمت به خلق کاغذکادو شده – قطع نشود. (البته غافل از اینکه مراجع چهارگانه حصری و تمثیلی از همین حالا آستین همت را بالا زده‌اند تا آنجا که می‌توانند نشود آنچه که نباید.)

بخوانید:  گسترش طرح برش استانی به پنج استان دیگر

انتهای پیام // 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

​جمهوری اسلامی برای گرگ‌های سیاست‌باز پلکان ترقی است


|