جنایت نامرئی در تلویزیون

انتهای پیام/





این مجموعه مستند پنج قسمتی از هفته آینده از شبکه یک سیما پخش می‌شود و به پاندمی کرونا و تاثیری که در جهان گذاشت می‌پردازد و نشان می‌دهد که این پاندمی اتفاقی برنامه‌ریزی شده بوده است.

سهیل سلیمی‌کارگردان این مجموعه مستند در این باره گفت : مستند «جنایت نامریی» مستندی افشاگرانه در حوزه‌های مختلف است که در یک نقطه مشترک به انسجام می‌رسد و آن پاندمی کروناست.

سلیمی افزود: انچه که اسناد به ما نشان می‌دهد این است که از ۱۰ سال قبل از اینکه پاندمی کرونا شروع شود درباره آن برنامه‌ریزی می‌کنند. ما هم در طول مستند به این برنامه‌ریزی اشاره می‌کنیم، به اسنادی که وجود دارد و حتی مراسم‌هایی که وجود دارد. برنامه‌های ورزشی مثل المپیک برگزار شده است که هدفش آماده سازی ذهنی در این زمینه بوده است.





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: مطلب شاید به شکل غیرمنتظره در طول قسمت‌ها با هم در تضاد باشند ولی وقتی بعد از چهار قسمت جلوتر می‌رویم متوجه می‌شوید همه ابعادی که در مستند پرداخته می‌شود به هم ارتباط دارد. اما ما این ابعاد اقتصادی، درمانی و… را معمولاً به تفکیک دیده‌ایم و درست در موقعی که مثلاً یک بحران اقتصادی به وجود می‌آید بعد یک پاندمی هم بوجود می‌آید و بعد هم جنگ می‌شود و گویی این فرمول همیشه تکرار می‌شود.

مستند «جنایت نامرئی» به کارگردانی سهیل سلیمی از هفته آینده با محوریت بررسی ابعاد ناگفته پاندمی‌کرونا به تلویزیون می‌آید.

بخوانید:  کشف خون‌آشام غول‌پیکر ۱۶۰ میلیون ساله در چین+عکس



جنایت نامرئی در تلویزیون


|