جنایت ۸۰ ساله صهیونیست ها در حال پایان است

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام والمسلمین باقری در خطبه های نمازجمعه گفت: در ماجرای غزه نباید جزئی نگرنباشیم، کلان پیروزی  و مقاومت را هم باید ببینیم، به شهادت رسیدن ۵ هزار کودک و ۱۲ هزار از مردن غزه دردناک و سخت است، افکار عمومی دنیا امروز علیه آمریکا و صهونیست بیدار شدند و این یک پیروزی است و صهیونیست مثل حیوانی که در لحظات آخر عمرش است فقط چنگ و لگد می‌اندازد و این جنایت ۸۰ ساله در حال پایان است.

 امام جمعه باقرشهر و کهریزک با اشاره به اهمیت موضوع حجاب گفت: درباب حجاب همه ما وظیفه داریم و باید در این زمینه کار کنیم، مراکز امنیتی و انتظامی، مراکز فرهنگی و آموزشی و همچنین رسانه ای باید در این راه فعالیت داشته باشند.

او افزود: استمرار حکومت جمهوری اسلامی و شکست تمامی آشوب ها، ترور ها و فتنه های داخلی و خارجی در طول ۴۰ سال گذشته همان وعده الهی است. این انقلاب با وعده خداوند به پیروزی رسیده و راه خود را ادامه خواهد داد.
حاج آقا باقری  با بیان اینکه طوفان الاقصی یک پدیده بی‌نظیر است گفت: حماسه طوفان الاقصی باید به درستی تبیین و تحلیل شود. این عملیات پیروزی بزرگی برای جریان مقاومت و مسلمانان بود. امروز جبهه مقاومت و شیعیان در تمامی معادلات سیاسی دنیا موثر هستند.

خبرنگار: مهدی محمدی

 
انتهای پیام/



منبع

نماینده ولی فقیه گفت:  برگزاری کنگره بزرگ شهدای بخش کهریزک، مهمترین برنامه فرهنگی چند سال گذشته است که مقدمات و برنامه ریزی های آن در حال انجام است و انشالله سال آینده باحضور مسئولین بزرگ کشوری برگزار خواهد شد.

بخوانید:  شناسایی ۸۰ میله قنات در بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۱۵ تهران

حاج آقا باقری با اشاره به اینکه بخش کهریزک منطقه ای مغفول مانده است و توجه کافی به این منطقه نشده است گفت:  انتخاب هوشمندانه آقای حسین گراوند به عنوان بخشدار کهریزک را تبریک می گویم. ایشان از مدیران بومی و تحصیلکرده و باتجربه منطقه هستند و قطعا باحضور ایشان شاهد اتفاقات خوبی در منطقه خواهیم بود.