جهاد آب‌رسانی بنیاد مستضعفان به زائران اربعین ستودنی است/ پیاده‌روی اربعین فرصت مناسبی برای معرفی توامندی ایرانیان است

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/

جهاد آب‌رسانی بنیاد مستضعفان به زائران اربعین ستودنی است/ پیاده‌روی اربعین فرصت مناسبی برای معرفی توامندی ایرانیان است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه شرکت زمزم در شهر تبریز، ضمن بازدید از خط تولید محصولات زمزم، در جریان روند تولید و توزیع ۲۵ میلیون آب معدنی بین زائران اباعبدالله‌الحسین قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور مسلمانان از اقصی نقاط جهان در مسیر پیاده‌روی اربعین تاکید کرد: حضور هرچه بیشتر و بهتر محصولات ایرانی در این مسیر، می‌تواند به معرفی توانمندی‌های ایران بین مسلمانان جهان کمک شایانی نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه زمزم در شهر تبریز با اشاره به توزیع به 15 میلیون بطری آب معدنی در بین زائران اربعین در مرزهای ایران و عراق و مسیر راهپیمایی اربعین گفت: مجموعه زمزم که چندین کارخانه در سطح کشور دارد و در صنعت مواد غذایی و نوشیدنی فعالیت است، ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد که امروز شاهد هستیم این ظرفیت در خدمت نهضت بزرگ اربعین حسینی قرار گرفته است.

گفتنی است، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه 14 شهریورماه با حضور در کارخانه شرکت زمزم در شهر تبریز، ضمن بازدید از خط تولید محصولات زمزم، در جریان روند تولید و توزیع ۲۵ میلیون آب معدنی بین زائران اباعبدالله‌الحسین قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس در بازدید از کارخانه زمزم:

بخوانید:  برگزاری جشن غدیر در زورخانه متقین اراک





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف