جهاد تبیین محور اصلی برنامه های دهه فجر باشد

انتهای پیام







آیا این خبر مفید بود؟

اجرای برنامه‌های دهه فجر در قالب ساماندهی ۳۰ کمیته تخصصی در سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد دهه فجر استان نیز بر لزوم مردمی بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح استان و فراهم‌سازی زمینه‌ی حضور حداکثری مردم در این برنامه‌ها تأکید کرد.

عباس صفدری افزود: امسال برنامه ریزی شده تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه فجر سیستان و بلوچستان برنامه های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند.

وی با تاکید بر ارتقای برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی بیان کرد: بصیرت افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن شناسی، حهاد تبیین و اقتصاد مقاومتی از برنامه‌هایی هست که ستاد دهه فجر استان امسال در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال، پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

وی گفت: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است و باید این مسائل در برنامه‌های این دهه به‌ دقت مورد توجه قرار گیرد.

صفدری با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی بیان کرد: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری نوآورانه بتوانیم انقلاب را به نسل جوان و نوجوان معرفی کرد.

بخوانید:  سیدمهدی نیازی سرپرست وزارت صمت شد

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


|