جواد نکونام و پاشنه آشیلی به نام «کنفرانس خبری»!

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بازیکنان استقلال دائما با این حرف از سرمربی خود مواجه می‌شوند که وی به شدت خواهان بازیکنان جدید است و در نتیجه شاید به ما اعتقادی ندارد! این نکته قطعا در ذهنیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد و در مجموع این سبک از مصاحبه‌ها به هیچ‌وجه به سود استقلال نیست.

انتهای پیام/



منبع

نکونام البته دغدغه‌هایی مهم و درست چون عدم وجود یک مدیر رسانه و سینه سپر نکردن مدیران استقلال بابت اشتباهات داوری (به زعم خود سرمربی) دارد و به آن‌ها نقدی وارد نیست اما استمرار در بیان این حجم از گلایه از سوی وی که توانسته تیمش را مدت‌ها در صدر نگه دارد چندان منطقی نیست.

سرمربی آبی‌ها چند هفته‌ای روزه سکوت گرفت و در کنفرانس‌ها حضور پیدا نکرد؛ این مساله باعث شد تا آرامش بر این تیم حاکم شود اما این بار پس از مدتی، پرقدرت در کنفرانس ظاهر شد و باز هم به بهانه انتقاد از مدیریت اقدام به مصاحبه کرد. نوک پیکان این حرف‌ها اما بیشتر به سمت خود استقلال برمی‌گردد و این تیم را دچار درگیری‌هایی بی‌مورد می‌کند.

از سوی دیگر او بی‌محابا نسبت به عدم جذب بازیکنان جدید گلایه می‌کند و این بار در صحبت‌هایش تاکیدی ویژه روی تعداد بالای خرید رقبا داشت. عجیب است که یک مربی حرفه‌ای مثل او روی کمیت تاکید دارد آن هم در شرایطی که لیست استقلال پر است و این تیم اصلا نیازی به خریدهای پرتعداد ندارد.

نکونام در استقلال امسال عالی کار کرده و میانگین امتیازی در حد یک قهرمان دارد. البته تیم او به دلیل مشکلات مالی مربوط به مدیریت فصل گذشته، شرایطی چندان رویایی ندارد و خود او هم به این مساله واقف است. نکته عجیب اما رفتار او در کنفرانس‌های پس از بازی است که با دائما با گلایه همراه می‌شود و این مساله اعتبار حرف‌های او را چه درست و چه غلط، خدشه‌دار می‌کند.

بخوانید:  روزگار سیاه آیفون 14 پلاس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال توانست هم نام خوزستانی‌ را در دیداری نه‌چندان آسان شکست دهد اما کام هواداران این تیم به دلیل صحبت‌های سرمربی، چندان شیرین نیست چون حال خود سرمربی خوش نیست و این حس را بیش از حد به هواداران منتقل می‌کند.

نکونام در بخشی از حرف‌های خود گفت «هرکس از این تیم انتظار قهرمانی دارد خائن است». جمله‌ای که قطعا منظور آن مقابله با افزایش فشار قهرمانی و انتظارات بالاست اما آیا واقعا یک سرمربی با چنین جملاتی می‌تواند روحیه قهرمانی به تیمش تزریق کند؟