حضور بازیکنان مطرح جهان سطح مسابقات را بالا برد/ برای گرفتن کرسی های بین المللی بیشتر تلاش خواهیم کرد

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته توسعه هندبال آسیا با ابراز رضایتمندی شرکت کنندگان در بیست و پنجمین دوره مسابقات جام هندبال مردان باشگاههای آسیا به میزبانی سپاهان از میزبانی ایران در رده های سنی هندبال آسیا در آینده خبر داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فدراسیون هندبال آسیا با اشاره به اینکه بعد از ۱۹ سال میزبانی چنین مسابقاتی در کشور عزیزمان ایران، هستیم، گفت: این موضوع پیامدهای بسیار مثبتی برای هندبال دارد. بهر جهت کشورهای توسعه یافته باید مولفه های داشته باشند که مجموع این مولفه ها کمک به توسعه آن رشته ورزشی در کشور می کند. میزبانی رویدادهای بین المللی هم یکی از همان مولفه های که می تواند در تمامی ابعاد به لحاظ فنی و مدیریتی به رشد و ارتقا هندبال در کشورمان کمک کند.


|

رئیس کمیته توسعه هندبال آسیا: حضور بازیکنان مطرح جهان سطح مسابقات را بالا برد/ برای گرفتن کرسی های بین المللی بیشتر تلاش خواهیم کرد

انتهای پیام









منبع

میترا نوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرویس ورزش برنا در اصفهان، با اشاره به حضور یازده تیم در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان جام باشگاههای آسیا که در اصفهان به میزبانی باشگاه سپاهان در حال جریان است، اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات باتوجه به یارگیری خوبی که تیم ها انجام داده بودند و بازیکنان حرفه ای که در این دوره مسابقات حضور داشتند موجب شده بود که سطح مسابقات کمی و کیفی مسابقات بسیار بالا باشد.

بخوانید:  اوقات شرعی همدان در ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳