حضور بخشدار جدید کهریزک در دفتر امام جمعه

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک انتصاب‌ آقای حسین گراوند بعنوان سرپرست بخشداری کهریزک را تبریک گفته و بر اهمیت و ضرورت اهتمام بیش‌از پیش در رسیدگی به مشکلات مردم و جلب رضایتمندی عمومی تاکید کردند.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام  باقری ضمن تبریک سمت جدید به استفاده از تمام ظرفیت های منطقه اشاره کرد و عنوان داشت: در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت این منطقه نباید از هیچگونه خدمتی غافل شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به ظرفیت های مردمی منطقه بیان کرد: مردم ما در هر شرایطی پای انقلاب و کشور خود ایستاده اند و مسئولین باید این مسئله را همیشه مدنظر داشته باشند باید و از فرصت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کنند.
 
امام جمعه باقرشهر و کهریزک در پایان گفت: تعداد شهدای این منطقه نشان دهنده اصالت و تدیّن مردم است و در راستای اهداف نظام اسلامی هرچه در توان است باید به کار گرفته شود.

سرپرست بخشداری کهریزک در ادامه گفت: اصل و اساس کارهای ما خدمت به مردم خواهد بود، درب اتاق بخشدار همه روزه به روی همه مردم باز است و یکی از برنامه های اصلی بنده حضور میدانی در بین مردم است. برپایی میز خدمت ماهانه در محل نماز جمعه با حضور تمامی مدیران بخش، از دیگر برنامه های مدیریت جدید بخشداری خواهد بود.

وی همچنین در ادامه این جلسه افزود: شان اصلی یک مسئول نوکری کردن برای مردم است و باید با افتخار به این موضوع نگاه کنیم.

بخوانید:  تجلیل از نام آوران و قهرمانان ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان مرکزی

امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: قبول مسئولیت در نظام اسلامی نوعی  توفیق است که در اختیار افراد قرار می گیرد و در حقیقت این سنگر سربازی امام عصر”عج”  است.

حسین گراوند در این نشست ضمن ادای احترام و تکریم جایگاه حجت‌الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک بعنوان پدر معنوی بخش، طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌رو در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی در شهر و روستاهای بخش کهریزک را مطرح نموده و خواستار همدلی، همسویی و حمایت‌های دلسوزانه امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک در عملیاتی شدن برنامه‌های فرهنگی در بخش کهریزک شدند.