حضور حداکثری در انتخابات زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر است



.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله سراج صبح روز دوشنبه در خطبه‌های عید سعید قربان در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام، با اشاره به برگزاری چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌های خود را بر اساس قانون بیان کرده و از وعده‌هایی که مبتنی بر قانون نیست خودداری کنند.
وی تصریح کرد: هر برنامه نامزدهای انتخابات باید بر اساس قانون به صورت لایحه در دولت تصویب و مجلس شورای اسلامینیز آن‌را تصویب کند تا در مسیر اجرایی قرار گیرد، بنابراین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بایستی در این مسیر، برنامه‌های خود را بیان کنند.
حجت الاسلام سراج یادآور شد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، آنچه که می‌دانند درست است و می‌توانند انجام دهند را به مردم وعده دهند، اگر مردم به برنامه‌های آنان رأی دادند، رئیس جمهور می‌شوند، در غیر این صورت هم تکلیف خود را انجام داده و به تکلیف خود برای حضور در صحنه در راستای خدمت به مردم عمل کرده‌اند.
امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی، مردمی آگاه به زمان، بصیر و همواره در صحنه انقلاب و نظام اسلامی هستند، یادآور شد: آنچه در توان و وظیفه مردم است، آمدن در پای صندوق‌های رأی و حضور حداکثری در انتخابات است و البته حضوری که به طور قطع دشمن شکن خواهد بود و به طور قطع، در روز روز هشتم تیر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.
حجت الاسلام سراج گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند و هر کدام که در این انتخابات با رأی مردم منتخب شود، رئیس جمهور کشور و همه مردم است.
وی با بیان اینکه انتخابات رشد مردم و جامعه است، تصریح کرد: مردم هر چه بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حضور حداکثری داشته باشند، جامعه بیشتر رشد می‌کند و در مسیر توسعه و ترقی قرار می‌گیرد.
خطیب خطبه‌های نماز عید سیعد قربان در ایلام، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب مردم در هشتم تیر، ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد، اقدامات و کارهای بزرگی در این مدت سه سال از دولت سیزدهم انجام شده است، کارهایی که قابل مقایسه با گذشته نبوده است.
حجت الاسلام سراج ابراز کرد: شهید جمهور فعالیت گسترده و شبانه روزی برای خدمت به مردم داشت و رئیس جمهور منتخب نیز این راه را ادامه دهد، طرح‌های کشور را بر اساس برنامه هفتم توسعه به نتیجه برساند تا کشور راه‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند.

بخوانید:  ملیحه صفایی، پرافتخارترین ورزشکار کاروان ایران در هانگژو شد

انتهای پیام

 

 



منبع