حضور شرکت صنعت سنگ شکن پیام در هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و تجهیزات ماشین آلات معدنی

محصولات تولیدی این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. کلیه محصولات این شرکت طرح سودالا آربرا می باشند.

این شرکت در فضایی به مساحت 19000 متر مربع با اتکا بر دانش فنی نیروهای متخصص خود در بخش های مختلف توانسته محصولات تولیدی خود را توسط شرکت تجاری الخضرا به نقاط مختلف جهان مانند امارات متحده عربی، کامرون، ساحل عاج، گینه، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، آنگولا، لیبریا، مالابو، لبنان، اوگاندا، کنگو کینشاسا، کنگو برازاویل ، آذربایجان، نیجریه، عراق و … صادر نماید.

همچنین ماشین آلات تولیدی این شرکت در بسیاری از معادن معتبر داخلی نصب و راه اندازی شده اند . این شرکت در تلاش است تا با طراحی مدلهای جدیدی از انواع سنگ شکن های فکی، مخروطی، فیدر و …راندمان تولید را در معادن کشور بهبود بخشد.

 

انتهای پیام/



منبع

 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سیدعلیرضا کیایی مدیر این مجموعه در این خصوص افتتاح این نمایشگاه گفت: شرکت صنعت سنگ شکن پیام به عنوان یکی از پیشتازان در حوزه تولید ماشین آلات و تجهیزات خردایش و فراوری معدن در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین حاضر شد.

خبرنگار : ماریا اخوان

کیایی در ادامه گفت : این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه تولید دستگاه های سنگ شکن و سایر تجهیزات مورد استفاده در خطوط خردایش معادن آغاز کرد . 

گفتنی است ؛ این شرکت توانسته پاسخگوی نیاز های فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور محمدرضــا بهرامن رئیــس خانه معــدن ایران و عزت الــه اکبری تالارپشــتی رئیس کمیســیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

بخوانید:  تشکیل شورای عالی عتف بعد از ۱۱ سال با حضور رئیس‌جمهور