حضور فرماندار شمیرانات در جمع نمازگزاران کاشانک 


 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مجتبی ذاکریان فرماندارشمیرانات  با همراهی کاظم فرخ‌زاد معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی و جمعی از مسئولان فرمانداری در جمع نمازگزاران مسجد والفجر محله کاشانک شمیران حضور یافت و ضمن گفت‌و‌گو با حجت الاسلام محمدحسین محمدی امام جماعت، مهران ناظم‌نیا فرمانده بسیج مسجد و دیگر معتمدان محل، حضار را به مشارکت پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 فرماندار شمیرانات ضمن گرامیداشت دهه مبارک کرامت و یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان، اظهار داشت: در زمان تقابل تاریخی جریان حق و باطل، و دورانی که بیش از ۲۰۰ سال می‌گذشت که دین به حاشیه رفته بود، تفکر غرب و برتری برخی انسان‌ها نسبت به یکدیگر ریشه دوانده بود، و مسیر جامعه به این سمت بود که برای حکومت و پیشرفت باید از پوسته دین خارج شویم؛ در همین حین مردم به میدان آمدند، رهبر را همراهی کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد و نشان داد بایستی فعالانه حکومتی تشکیل شود که برای دین‌دار کردن مردم و سعادت ایشان برنامه داشته باشد.

 ذاکریان ادامه داد: دشمن از همان بهمن ۱۳۵۷ دست از تلاش برنداشت و از جنگ، ترور، تحریم و فشارهای مختلف برای زمین زدن انقلاب فروگذار نبود؛ اما انقلاب اسلامی توانست خودش را حفظ و تثبیت کرده و توسعه یابد.

 وی خاطرنشان کرد: تفکر ایجاد حکومت دینی نه تنها در منطقه و امت اسلام، بلکه در کشورهای اروپایی نیز حرف دارد؛ طی دو دهه گذشته با تمام فشارها و دسیسه‌ها، با وجود این‌که در مسیر تحقق جامعه اسلامی هستیم و این مهم هنوز محقق نشده است، الهام‌بخش کشورهای دیگر هستیم.  فرماندار شمیرانات با بیان این‌که دین اسلام برای حکم‌رانی مدل جدی دارد، اظهار داشت: قوه مجریه قانون اساسی را پیاده می‌سازد؛ لذا مهم است پس از رئیس جمهور شهید، چه کسی عهده‌دار ریاست جمهوری باشد. در انتخاب نامزد اصلح باید توجه داشت که چه کسی به ارزش‌های انقلاب پایبند است.

بخوانید:  گلریزان ۴ میلیاردی خیران گلستانی برای آزادی زندانیان نیازمند

 ذاکریان ضمن بیان این‌که دین نسخه کامل پیشرفت بشریت است، افزود: در انتخاب رئیس جمهور نباید صرفاً مسائل اقتصادی و تأمین معیشت را در نظر گرفت؛ باید فردی رئیس جمهور باشد که جامعه را در مسیر سعادت قرار دهد، در مجامع بین المللی و سیاسی دست پر باشد و دل مظلومان عالم به حمایت این کشور قرص باشد.

 وی ادامه داد: رئیس جمهور نقش مهم و زمینه‌سازی در جامعه دارد؛ در فضایی که ایجاد می‌کند شهدای عظیم الشأنی نظیر شهید سلیمانی و شهید طهرانی مقدم تقدیم اسلام می‌شوند و مقدمه ظهور حضرت بقیه الله اعظم فراهم می‌شود.

 فرماندار شمیرانات ضمن دعوت شهروندان به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و ایفای نقش خود در تعیین سرنوشت جامعه، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو، به احترام خون‌های پاکی که در طول تاریخ بر زمین ریخته شد، غربت و اسارت ائمه اطهار و علمایی که آرزوی تشکیل و تحقق حکومت اسلامی داشتند، نامزدی را انتخاب کنید که به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند باشد و پرچم را همچون شهید رئیسی برافراشته نگاه دارد.

 ذاکریان تأکید کرد: امروز در بزنگاه تاریخی هستیم و در انتخاب خود باید مراقبت کنیم طرف احیای ارزش‌های الهی باشیم، تفکر و تأمل داشته باشیم و فریب‌ وعده‌‌ها را نخوریم که آیندگان ما را سرزنش نکنند.

 وی با اشاره به این‌که رأی دادن همانند عبادات فردی نیست و پیامدهای اجتماعی دارد و حقی‌ست که بر گردن ماست، بیان داشت: وظیفه ما انتخاب فردی‌ست که تسهیل‌گر جریان ظهور باشد، تا مبادا نام ما در زمره کسانی که برای ظهور مانع ایجاد کردند، ماندگار نشود‌.

بخوانید:  اولین دوره مینی فوتبال روستاییان و عشایر "جام پرچم" در آذربایجان‌غربی بصورت رسمی آغاز شد

انتهای پیام/



منبع