حضور فعال تر درفضای مجازی باید به عنوان راهبرد دفتر تبلیغات اسلامی درنظر گرفته شود

 

استاندار اصفهان ادامه داد: معتقدم دفتر تبلیغات اسلامی باید از این پس بیشتر بر روی تبدیل موضوعات ارائه شده به برخی از محصولاتی که بتواند در جامعه فضای ارتباط مردم با این محتواها را فراهم کند و به تعبیری ساده سازی و همه فهم کردن را در دستور کار قرار دهد.

|

استاندار اصفهان: حضور فعال تر درفضای مجازی باید به عنوان راهبرد دفتر تبلیغات اسلامی درنظر گرفته شود

دکتر مرتضوی اضافه کرد: از مهم‌ترین محورهایی که باید برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نگاه راهبردی در نظر گرفته شود حضور فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و تبدیل محتوا است.

وی ادامه داد: توصیه من به همه مجموعه‌های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان این است که وقت قابل توجهی برای بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ بگذارند و سعی کنند با فراغ بال در نمایشگاه حضور پیدا و از بخش‌های مختلف بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،   سیدرضا مرتضوی در آئین افتتاح و بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ افزود: این نمایشگاه امید را به ذهن و قلب افرادی که دغدغه فرهنگی، حل مسائل و ناهنجاری‌های جامعه دارند بازمی‌گرداند.

استاندار اصفهان یادآور شد: با بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه روایت تبلیغ شور و اشتیاق در نگاه افراد و مدیران بخش‌های مختلف به چشم می‌خورد و این به این معناست که در مجموعه دفتر تیلیغات اسلامی حیات جدی وجود دارد و در حوزه مباحث مربوط به حوزه فرهنگ دغدغه مسئولانه‌ای در صحبت‌ها و رویکرد مسئولان وجود دارد۰

Screenshot_۲۰۲۲۰۷۲۵-۰۶۰۴۱۴_Chrome