منبع

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

راوی: دوست شهید

در قسمتی از فصل هشتم کتاب حماسه البرز در شامات که به قلم الناز رحمت نژاد به زندگی شهید روحانی مدافع حرم علی تمام زاده پرداخته شده، آمده است:

مجموعه خاطرات شهدای مدافع حرم ایرانی استان البرز در قالب کتاب «حماسه البرز در شامات» توسط انتشارات ملرد چاپ و راهی بازار نشر شد.

 


دوست داشتم در همه زمینه های اخلاقی، اعتقادی، رفتاری، حتی لباس پوشیدن و نماز خواندن مثل علی بشوم. این فقط خواسته من نبود. در منطقه اسلام آباد کرج خیلی از هم سن و سال های من، علی را به عنوان کسی که اخلاق خوبی دارد، دوست داشتند. ما را تحویل می گرفت و برای ما ارزش قائل می شد. تمام هفته را صبر می کردیم تا آن یک روزی که علی به مسجد می آمد، برسد و او را ببینیم. اصلا دلیلِ باز شدنِ پایم به مسجد ولیعصر(عج) کرج، و بعد گروه مقاومت شهید کلاهدوز همین رفتار شاد علی آقا و برخوردهایش بود. پسر بچه ده ساله بودم که تا پایم را می گذاشتم داخل مسجد، حاج علی صدایم می کرد و می گفت:” آقا مهدی، بدو که آبدارخونه منتظرته.” انگار می دانست وقتی قندانِ پلاستیکیِ قرمزِ آبدارخانه را بر می داشتم و پشت سر تقسیم کننده چای، راه می افتادم، مثل این بود که تمام کیف و خوشی دنیا نصیب من شده!

بخوانید:  نشانه‌های خاموش بیماری ام اس