حمایت مجموعه قوه قضائیه از تدوین بسته حمایتی «خادم الرضا» در راستای صیانت از بخش تولید

وی، ضمن حمایت از بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی در راستای صیانت از بخش تولید، خاطرنشان کرد: ارائه این بسته که به یاد رئیس جمهور شهید با عنوان “خادم الرضا” نامگذاری شده است از طرف همه دستگاه‌های ذیربط مورد حمایت قرار گرفته است و ان شاالله مردم نیز بتوانند آثار و برکات این سیاست‌ها را در زندگی و معیشت خود به روشنی لمس نمایند.

“فرشاد مقیمی” خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشست‌های جداگانه‌ای نیز با مجموعه‌های وزارت نیرو، معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، سازمان حفاظت محیط زیست، بانک مرکزی و… برگزار شده است.

“آرمان خالقی” قائم‌مقام خانه صنعت، معدن تجارت نیز به عنوان نماینده بخش خصوصی به بیان مهمترین مسائل، مشکلات، راهکار‌ها و پیشنهادات خود پرداخت.

شایان ذکر است که ۱۴ دستگاه و نهاد اجرایی از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، وزارت علوم، معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با نمایندگانی از تشکل‌های بخش خصوصی و معاونت‌های وزارت صمت سلسله نشست‌هایی را در این حوزه برگزار کردند و مقرر شد بسته نهایی مشوقات صنعتی و معدنی با اولویت صیانت از بخش تولید و تجارت نهایی و تدوین شود.

معاون اول قوه قضاییه، اظهار کرد: باید دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده را نیز به صورت مصداقی برای مردم تشریح و معرفی نماییم، زیبایی فرصت سازی از تحریم‌ها باید برای مردم نشان داده شود تا مردم نتایج آن را حس کنند.

بخوانید:  گزارش‌ها درباره انفجار مین و یا فرار افراد از زندان اوین صحیح نیست

معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت نیز، افزود: ۱۰ تیرماه مقارن با چهلمین روز درگذشت شهدای گرانقدر خدمت خواهد بود و در صورت نهایی سازی، بسته مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت در مراسم روز ملی صنعت و معدن با عنوان بسته حمایتی خادم الرضا رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت رسیدن به یک نگاه و درک مشترک در حمایت از تولید، تصریح کرد: مفاهیم اساسی باید با نگاه ملی مورد بررسی و اجراء قرار بگیرد و رسیدن به یک فهم مشترک در این راستا ضروری است.

انتهای پیام/



منبع