حمایت همه‌جانبه از بانوان سرمایه‌گذار و کارآفرین

احمدزاده در این نشست که مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هم بود ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری گفت: از مدیرکل جدید می‌خواهم جهادی پای کار باشد و با ارتباط با نهادهای مردمی مربوط به بانوان زمینه رشد و پیشرفت این قشر را رقم بزند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بانوان متقاضی دریافت تسهیلات جهت ایجاد طرح های تولیدی، اشتغال و کار آفرینی، گفت: بانوان متقاضی تولید و اشتغال در حوزه های مختلف در استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، زنان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بیشتر از مردان در میدان بودند، گفت: از ظرفیت بانوان برای سازندگی و پیشرفت استان استقبال می‌کنیم و هر طرح و پروژه‌ای که در آن بانوان متولی هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

احمدزاده تصریح کرد: دولت طرح نهضت ملی مسکن را در دست اجرا دارد از طرفی بنیاد مستضعفان متعهد شده که در این استان ۲ هزار واحد مسکن احداث کند.

 



منبع

به گفته استاندار، مجلس از طرح ساخت مسکن ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) حمایت می‌کند که از مدیرکل جدید امور بانوان می‌خواهم لیست زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست را در اختیار ما قرار دهد تا برای ایجاد اشتغال و همچنین مسکن آنها برنامه‌ریزی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: قانون حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی به نحو مطلوب رعایت می شود و متولی کار هم خود مدیران هستند.‌

وی با بیان اینکه، مردم این منطقه زندگی خوب و البته آرامی دارند، عنوان کرد: نه تنها دیشموک بلکه چاروسا، لوداب و سایر مناطق استان محروم و نیازمند توجه ویژه است.

بخوانید:  رهبر انقلاب: ما مطمئنیم بارِ کج لیبرال دموکراسی غرب به منزل نخواهد رسید

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدعلی احمدزاده با حضور دکتر زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه ولایت گفت: افزون بر ۸۰ درصد بانوان استان محجبه و عفیف هستند و بانوی بی‌حجاب نداریم.

انتهای پیام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، محیط شرافتمندانه برای فعالیت بانوان در فضای اداری ایجاد شود تا بدون دغدغه به کار و فعالیت بپردازند گفت: ممکن است عده‌ای در هر زمینه‌ای هنجارشکنی کنند که طبق قانون با این افراد برخورد می شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات نادیا صداقت تجلیل و سیده عاطفه مدبرنژاد به عنوان سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.IMG-20220716-WA0052IMG-20220716-WA0050IMG-20220716-WA0051IMG-20220716-WA0047IMG-20220716-WA0045IMG-20220716-WA0048IMG-20220716-WA0044

استاندار با تاکید بر اینکه، خدمت به جامعه بانوان به خصوص بانوان مناطق محروم و دور افتاده سرلوحه کار باشد، گفت: دیشموک دچار محرومیت‌های فراوانی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما بحران انسانی و اجتماعی ندارد و نباید با طرح این موارد به این منطقه ظلم کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان و زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشتند و امروزه آنان در عرصه مهم تعلیم و تربیت و سلامت جامعه نقش ایفا می‌کنند لذا نباید اجازه دهیم این مسائل مهم مربوط به بانوان دچار حاشیه شود.