حمله به سلمان رشدی زنگ خطری است به عاملان ترور سردار سلیمانی

او‌افزود: حمله به سلمان رشدی با وجود آنکه دولت آمریکا همواره ادعا می‌کند که سازمان‌های اطلاعاتی این کشور نمونه عالی در جهان هستند و همه تحرکات را زیر نظر می‌گیرند  نشان داد که انتقام از ارتکاب‌کنندگان جرم و جنایت در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد. این حمله نشان داد حصار امنیتی که ترسیم کرده اند از لانه عنکبوت هم سست تر است و به آسانی میشود از آن عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حاج آقا استیری با اشاره به اینکه مسجد مهمترین مکان برای گردهمایی مسلمین است گفت: می بایست علاوه بر عبادات دسته جمعی، کارکردهای اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و تربیتی هم در مسجد داشته باشیم و مسجد در طول تاریخ اسلام محل اجتماع و بسیج مردمی برای وصول به همه اهداف مورد نظر جامعه بوده و سابقه درخشانی در حل مشکلات و معضلات داشته است.

 





منبع

 

|

حمله به سلمان رشدی زنگ خطری است به عاملان ترور سردار سلیمانی

اینکه چرا این وضع به وجود آمده؟ آیا غفلت و کوتاهی متولیان امر باعث عدم رونق مساجد شده؟ و یا اقدامات برنامه ریزی شده دشمن سبب آن بوده است؟ که خود محل بحث است.

بخوانید:  از انتخاب ارومیه به عنوان میزبان جام تختی خرسند شدم

خطیب نماز جمعه در بخش دیگری از سخنان خود به شکار ۲۰ ثانیه ای سلمان رشدی اشاره کرد گفت: آیات شیطانی، رمانی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله ) و قرآن است که توسط سلمان رشدی، نویسنده هندی‌الاصل بریتانیایی نوشته شد. سلمان رشدی بعد از انتشار رمان موهن «آیات شیطانی» در سال ۱۳۶۷ خشم مسلمانان را برانگیخت. او به همین دلیل به یک زندگی مخفی با شرایط سخت امنیتی روی آورده بود. حضرت امام خمینی (ره) بعد از انتشار این کتاب فتوای ارتداد وی را صادر نمودند.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری است به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است.