حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics

حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics

در واقع می توان گفت این روش نوعی اجاره کردن کشتی و یا رزرو کشتی است. عموماً برای بندرهایی که امکان حمل دریایی کالا ازآنجا به‌صورت مستقیم وجود ندارد استفاده می‌شود. موعد تحویل باربه شرکت حمل و نقل نیز از دیگر مواردی است که در هر بارنامه‌ای نوشته می‌شود. این مورد خیال مشتری را راحت می‌کند که بار در روز معینی که در بارنامه ثبت شده تحویل شرکت حمل و www.transemartlogistics.com نقل شده است. علاوه بر تمام این‌ها، نوشتن مشخصاتی از کالاهای بارگیری شده، مانند تعداد و نوع و وزن کالا برای اطلاع دریانوردان در بارنامه نوشته می‌شود تا صاحب کشتی به صورت اجمالی از محتوای باری که حمل می‌کند آگاه باشد. یک بارنامه دریایی باید شامل نام و آدرس و مشخصات کامل فرستنده کالا و دریافت‌کننده کالا باشد.

  • از بین رفتن فرضی کالا به معنی تغییر ماهیت کالاست که باعث می‌شود بخشی یا تمام ارزش آن از دست برود.
  • در ادامه به دو روش دیگر برای انتقال در این حوزه می‌توانیم اشاره کنیم؛ روش های گروپاژ و بالک.
  • کالا وقتی از روی نرده کشتی عبور می‌کند (بارگیری می‌شود) مسئولیت فروشنده خاتمه میابد.
  • خسارات عمومی آن دسته از خساراتی هستند که به تصمیم ناخدا برای جلوگیری از خسارات بیشتر به محموله وارد می‌شوند.

مطمئن شوید که نمایندگان حمل و نقل شما می دانند که شما چه چیزی را حمل می کنید. علاوه بر این، زمان ترانزیت برای حمل و نقل دریایی بستگی زیادی به مبدا و مقصد بار دارد – زیرا جغرافیای کالای شما مهم است و بر زمان حمل و نقل در هنگام حمل و نقل دریایی تأثیر می گذارد. اساساً حمل و نقل کالا وظیفه انتقال کالا از یک مقصد به مقصد دیگر را بر عهده دارد.

بخوانید:  خرید رپورتاژ PBN پی بی ان یا لینک سازی شبکه ای،بک لینک PBN و لینک سازی پی بی ان سامانه دایا ورک-خرید pbn گلدلینک

حمل بار با کشتی بارج یا دوبه (کرجی) Barge Carriers

وجود شرکت های حمل و نقل دریایی متعددکه باعث ایجاد بازاری رقابتی می‌شوند و این روش را به گزینه مناسبی برای صاحبان کالا تبدیل مینماید. حمل و نقل با کشتی نسبت به روش هوایی یا زمینی ارزان‌تر است چون کشتی‌ها، هزینه نگهداری و تعمیر کمی دارند. زیرساخت‌ها و موانع مختلف برای ایجاد مسیر آبی نسبت به حمل و نقل ریلی یا جاده‌ای کمتر است. در روش کراس استافینگ محموله از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل می‌شود. این روش در شرایط تحریم و جابه‌جایی بین بنادر کوچک کاربرد دارد. در حمل‌ونقل دریایی معمولا کالاهایی که حجم بسیار بالایی را به خود اختصاص می دهند، جابجا می‌شوند.

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس هفته دهم سال 2023

در این مقاله با انواع روش های حمل دریایی به صورت مفصل آشنا خواهید شد. این آشنایی تا حدی به این پرسش که کدام‌یک از روش های حمل و نقل دریایی برای حمل بار مورد نظر شما مناسب است، پاسخ می‌دهد. حمل و نقل به سادگی یک اصطلاح عمومی برای کالاهایی است که به هر وسیله ای از مکانی به مکان دیگر حمل می شود. یک کشتی باری معمولی می تواند تقریباً کانتینر را حمل کند که یک روش بسیار مقرون به صرفه برای جابجایی مقادیر زیاد کالا در فواصل زیاد است. لازم به ذکر است که این موارد ترتیب بندی ندارند و هر 3 مورد بسیار ضروری هستند ، با توجه به احتیاجات شخص کاربرد دارد و موجب سهولت در جابه جایی کالا یا اشخاص می شود.

بخوانید:  باطری ماشین چند ولت است ؟ تشخیص ولتاژ مناسب برای باطری فروشگاه آنلاین مرکز باتری | نکاس باتری

در روش چارترینگ ، کشتی به‌طورکامل و دربست برای انتقال محموله‌های حجیم کرایه می‌شود. در چارترینگ محموله آبی فقط کالای یک مجموعه تجاری در کشتی قرار می‌گیرد و کشتی فقط یک مقصد خاص دارد. شرکت حمل و نقل دریایی هنزا ناو دریا به‌عنوان یک شرکت حمل و نقل هوایی، زمینی، ریلی و ترکیبی این خدمات را نیز ارائه می‌کند. در حال حاضر تجارت بین المللی، شامل مبادله انواع مختلف کالا و مواد اولیه می‌شود. از مواد غذایی مختلف گرفته تا شن و ماسه معادن مختلف دنیا توسط شرکت های حمل و نقل دریایی جابه‌جا می‌شوند. شرکت هنزا ناو دریا به واسطه ارتباط گسترده با خطوط کشتیرانی دنیا، انواع مختلف شناور مناسب برای حمل هر نوع ماده و کالا را فراهم می‌کند.