حکومت بدون مردم معنا ندارد



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، مسعود پزشکیان در سفر به استان کرمانشاه و در جمع هواداران خود گفت:ما آمده‌ایم که نوکری مردم ایران را کنیم و صدای کسانی باشیم که تا امروز صدایشان را کسب نمی‌شنید و پیگیر حق و حقوقی کسانی باشیم که در جامعه‌ای که اسمش اسلامی است ولی متاسفانه بسیاری از اقوام و اقلیت‌ها نادیده گرفتند و ما باید آن‌ها می‌دیدیم. 

وی خاطرنشان کرد: دو روز پیش در تلویزیون بهانه‌ای دست آن‌ها آمده بود که؛ اینجا مجددا اعلام می‌کنم که سردار سلیمانی، یک قهرمان ملی، افتخار جهانی و یک بزرگی است که همه به وجود آن افتخار می‌کنند تا موقعی که این‌ها از شخصیت‌ها بهانه‌ای برای تخریب ببینند، اما باید خواب چنین تخریبی را ببینند. از شهدا برای خود استفاده کنند و تصور نکنند قهرمانان این مملکت مال همه مردم ایران است نه برای یک گروه و جناح‌ خاص.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شما مردم افتخار ما هستید، گفت:شما مردمی هستید که حکومت با وجود شما می‌تواند پایدار بماند، اگر شما نباشید ما معنا نداریم. 

پزشکیان گفت: قسم می‌خورم به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک به تک شما خواهم بود و تا جایی که بتوانم و امکانش باشد، نگاهم به کسانی باشد که تا کنون قدرتمندان آن‌ها را نمی‌دیدند و صدای شما را نمی‌شنیدند. 

وی افزود: ما کاری خواهیم کرد که فقر، تزویر ،دروع و فساد از این مملکت رخت برببندد و حق مردم به خودشان برگردد. ما کاری خواهیم که همه مردم در اداره مملکت  مداخله کنند. یک عده و گروه خاص تصور نکنند که می‌توانند با ۴ نفر با ۱۵ درصد جمعیت بر کل این مملکت حکومت کنند. اگر به قدرت رسیدیم؛ پیگیر مشکلات کارمندان، کولبران، بازنشستگان و معلمان …، خواهران خواهیم بود. نمی‌گذاریم حق خواهران ما ظالمانه نادیده گرفته شود و مطمئن باشید پای وعده خود ایستاده‌ایم. 

بخوانید:  النصر به سراغ هم تیمی‌های رونالدو می‌رود

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مولای ما علی (ع) وقتی به حکومت رسید، اولین کلامی که فرمودند؛ این بود که گردنم را در مقابل حرفهایم گرو می‌گذارم، گفت: ما در مقابل گفته‌های خود در پیشگاه شما و شهدا مسئول و پاسخگو خواهم بود 

پزشکیان گفت: کاری خواهیم کرد که ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پسران ما حسرت آن سوی خاک  را نخورند ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه ما حسرت بیگانگان را بخورند.

وی در پایان از مردم خواست در صحنه بمانند و اجازه ندهند، یک عده افرادی که محدود فکر می‌کنند که خودشان همه کاره هستند و نتوانند سرنوشت مردم رابه جایی برسانند که نمی‌توانند برسانند،ما می‌توانیم.

انتهای پیام/



منبع