خانمحمدی: اعتبارات پروژه‌های خیرین در آخرین بودجه سنواتی به ۶۲۰۰ میلیارد تومان رسید



به گزارش خبرگزاری برنا، آیین کلنگ زنی و آغاز ساخت ۱۰۰۰ کلاس درس در اصفهان با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در راستای مسئولیت اجتماعی، امروز همزمان با میلاد با برکت امام موسی کاظم (علیه السلام) در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم اظهارکرد: در اولین سالگرد دولت سیزدهم مقام معظم رهبری این نکته را یادآور شدند؛ یکی از مواردی که دولت سیزدهم بر آن تاکید داشت دولت مردمی است این کار خیلی خوبی است. در بین مردم، برای مردم، با مردم مشکل مردم را حل کنیم.

وی بیان کرد: ما در حوزه مدرسه سازی می‌بینیم توجه خوبی صورت گرفته ارتباط عاطفی رئیس جمهور با خیرین و  احترام و کرامتی که به خیرین می‌گذاشتند نمود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر نامه‌ای که به رئیس جمهور در زمینه خیرین ارسال می‌شد ایشان دستور صریح می‌دادند و در دولت سیزدهم همانطور که تعهدات خیرین ۳۰۰ درصد رشد پیدا کرده اعتبارات پروژه‌های خیرین هم در آخرین بودجه سنواتی به ۶۲۰۰ میلیارد تومان رسید و این نشان دهنده این است که رئیس جمهور مردمی شهید هم پا به پای خیرین حرکت کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن تقدیر و تشکر از خیرین اصفهانی به ویژه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، کلنگ زنی امروز را کار بسیار بزرگی قلمداد کرد و گفت: این اقدام حتماً به عنوان الگو در سایر استان‌ها استفاده خواهد شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد روزی بیاید که مدرسه غیر استاندارد و غیرایمن نداشته باشیم و این به لطف الهی محقق خواهد شد چراکه خیرین پای کار مدرسه سازی هستند.

بخوانید:  شرکت صبانور طلایه دار رشد تولید درعرصه صنعت و معدن

 انتهای پیام/ 



منبع