خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

|





منبع

وی ادامه داد: شرکت‌های خوبی را در سال گذشته تحویل گرفتیم. امسال ۹۰ هزار میلیارد تومان در بودجه برای تسویه دیون دولت پیش بینی شده است که در هفته‌های گذشته کارهای مقدماتی آن انجام شده است. عزم دولت و وزارت اقتصاد بر این است که شرکت‌هایی با وضعیت مطلوب و دارای قدرت نقد شوندگی بالا و مخصوصاً شرکت‌های بورسی به تأمین اجتماعی واگذار شود.

وی درباره تمهیدات تأمین اجتماعی در ساماندهی ارز دارو نیز گفت: بنای ما افزایش قیمت دارو نیست وظیفه ما در بخش بیمه‌ای جبران این مابه التفاوت است و قصد داریم روش پرداخت اصلاح شود و قرار است مابه التفاوت افزایش دارو را دولت تقبل کند. این مابه التفاوت به شکل اتوماتیک اعمال خواهد شد و مردم هزینه بیشتری پرداخت نخواهند کرد.

موسوی ضمن اعلام خبر خوش به بیمه شدگان، افزود: امروز با همکاری خوب صورت گرفته، توانستیم عنوان “ابر بدهکار بانکی” را از روی تأمین اجتماعی برداریم و حدود ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی ما به بانک رفاه را از طریق تهاتر تسویه کرده و از فهرست بدهکاران به بانک خارج و به بزرگ‌ترین ابر طلبکار تبدیل شدیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از “ابر بدهکار بانکی”، به “ابر طلبکار” تبدیل شد.

خبر خوش برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

مدیر عامل سازمان اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد تومان از کارفرمایان طلب داریم و امیدواریم نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.

بخوانید:  برگزاری پنجمین جشن گلاب‌گیری در خوی