خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ١٤٠2

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» این بانک در ایام پایانی سال اعلام شد که بر اساس آن ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب 26 و ٢٧ اسفندماه سال جاری ساعت ١٢ و زمان پایان تعیین وضعیت آن ١٥:٣٠ تعیین شده است. همچنین ساعت پایان واگذاری چک‌های عادی سامانه چکاوک در روز دوشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان تعیین وضعیت آن ١٦:٣٠ خواهد بود.

جزئیات ساعات کاری سامانه‌های «ساتنا»، «پایا» و «چکاوک» بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال را در جدول زیر مشاهده کنید:

جدول ساتنا پایا.jpg



منبع

همچنین سامانه پایا در بانک صادرات ایران طبق روال عادی در روزهای 26، ٢٧، ٢٨ و ٢٩ اسفندماه سال جاری در چهار چرخه زمانی ٠٣:٤٥، ١٠:٤٥، ١٣:٤٥ و ١٨:٤٥ فعال خواهد بود.

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل خزانه‌داری بانک صادرات ایران، سامانه ساتنا این بانک در روز شنبه 26 اسفند ماه طبق روال عادی از ساعت ٨ تا ١٤:٣٠ فعال است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه ٢٧ و ٢٨ اسفندماه سال جاری زمان خدمت‌رسانی این سامانه از ساعت 8 تا 20:30 و در روز دوشنبه ٢٩ اسفندماه از ساعت 8 تا 18 به مشتریان خدمت ارائه خواهد کرد.

زمان پایان واگذاری چک‌های رمزدار در روز دوشنبه ٢٨ اسفندماه ساعت 14 و زمان تعیین وضعیت آنها 15:45 در نظر گرفته شده است. بر اساس این اطلاعیه سامانه چکاوک در روزسه‌شنبه ٢٩ اسفندماه غیرفعال است.

زمان پایانی واگذاری چک‌های رمزدار نیز در دو روز 26 و ٢٧ اسفندماه ساعت ١٣ و زمان پایان تعیین وضعیت آنها در شعب ساعت ١٤:٤٥ اعلام شده است.

بخوانید:  حضور آتش تقی پور در خبرگزاری برنا