خدمت به مردم مهمترین رسالت مدیران جهادی است

ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: آنچه داریم مرهون خون شهداست و همه باید قدردان آنها بوده و در خدمت رسانی به مردم جدی باشیم.

وی افزود: امروز که روز اخلاق و معنویت نامگذاری شده یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم و امیدواریم رفتار و منش شهدای دولت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت عصر یکشنبه در مراسمی با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، عباس کاظمی فرماندار، مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و سرهنگ محمد امیری مقدم مدیرکل دفتر نشر و ارزشهای دفاع مقدس، 504 طرح برقرسانی در استان قزوین به بهره برداری رسید.





منبع

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: خدمت به مردم و تلاش جهادی برای گره گشایی از مشکلات از مهمترین رسالت های مدیران در شرایط کنونی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: خوشبختانه با حضور مدیران جهادی در صنعت برق شاهد خدمت رسانی شایسته ای به مردم هستیم و با همه مشکلات و افزایش مصرف امسال خاموشی نداشتیم که جای تقدیر دارد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

خدمت به مردم مهمترین رسالت مدیران جهادی است

image_2022_8_28-19_49_40_199_bWP

image_2022_8_28-20_11_7_427_Jm0

 

در ادامه پست هوایی 315 کیلوولت آمپر مجموعه در دست ساخت باغ موزه دفاع مقدس قزوین افتتاح شد.

|