خدمت به مردم و تقویت امید در جامعه از سوی مدیران جدی گرفته شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی  برنا از قزوین؛ نشست مردمی فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی بهمراه بخشدار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه روز یکشنبه در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد.

وی از تحویل ۱۸۰۰ واحد مسکونی به خانواده های پر جمعیت و دارای چند فرزند هم خبر داد و گفت: این طرح برای خانواده هایی که  دارای سه تا چهار فرزند هستند نیز اجرا می شود.

انتهای پیام





نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع

محمد بیگی در خصوص  ارتقا بخش محمدیه و رفع مشکل عوارضی هم  گفت: در این خصوص پیگیری و مکاتبات لازم انجام شده  و برای احقاق حق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

image_2022_11_20-23_13_47_745_855

وی اظهارداشت: موضوع بیمه مادرانی که هیچگونه بیمه ای نداشتند از دیگر مسائل مهم است که در یک سال گذشته با تصویب کمیسیون بهداشت مجلس بیش از ۶ میلیون نفر بیمه نشده را تحت پوشش قرار دادیم که حدود 1.5 درصد این جمعیت در استان قزوین است.

image_2022_11_20-23_13_48_396_Xn9

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقدامات و تصمیمات خوب مجلس بیمه کارگران ساختمانی بود که در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار دارند که سهم استان قزوین ۱۴ هزار نفر است که در هفته آینده این طرح به تصویب خواهد رسید و کارگران از خدمات بیمه بهره مند می شوند.

بخوانید:  هوای تهران پاک است

وی ایجاد صندوق حمایت از بیماری های صعب العلاج را از دیگر خدمات مجلس و دولت برشمرد وگفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمک به بیماران صعب العلاج تصویب شده که امیدواریم بخشی از مشکلات این افراد را حل کند.

وی افزود: در ناحیه شهری مهرگان کارهای خوبی انجام شده که احداث بوستان بانوان، راه اندازی ساختمان دوم  ایستگاه آتش نشانی و فنس کشی کانال مادر توسط شهرداری محمدیه از آن جمله است.


آیا این خبر مفید بود؟

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به قانون جوانی جمعیت هم اشاره کرد و اظهارداشت: یکی دیگر از اقدامات ماندگار مجلس و دولت خدمتگذار ارائه وام خودرو به بیش از ۱۲۰ هزار نفر از مادرانی است که از سال گذشته دارای فرزند دوم و سوم شدند.

وی افزود: ساخت سه باب خوابگاه برای دانشجویان متاهل با پیگیری های انجام شده کلید خورده که در استان قزوین عملیاتی خواهد شد.

فاطمه محمد بیگی در این نشست گفت: امروز دشمن با ابزار رسانه تلاش می کند خدمات دولت و نظام را کم رنگ جلوه دهد لذا همه ما وظیفه داریم امید را در میان مردم تقویت کنیم.