خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا نقطه قوت شرکت بیمه دی

خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا نقطه قوت شرکت بیمه دی
انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی، مدیریت و تعدادی از کارکنان شرکت بیمه دی گیلان در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت حاضر شده و با وی دیدار کردند.
در این دیدار مدیریت مصطفی اسماعیلی شرکت بیمه دی استان گیلان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت بیمه دی در سطح کشور و استان، درخصوص شرایط خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر توضیحاتی ارائه کرد.
همچنین مدیر بیمه دی گیلان و نایب رییس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان به تسویه مطالبات کلیه مراکز درمانی سطح استان تا ابتدای آبان ماه (مطابق قرارداد) اشاره کردو اظهار داشت: از ابتدای سال جاری روند پرداخت‌ها در حال بهبود بوده است.
اسماعیلی افزود: به منظور بهبود هرچه بیشتر شرایط درمانی ایثارگران، بصورت منظم و ماهیانه ۱۰ دیدار از خانواده‌ها انجام شده و بصورت مستقیم در جریان ارائه خدمات به آنان قرار می‌گیریم.
در ادامه، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات کلیه پرسنل شرکت بیمه دی از اقدام شایسته دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تشکر کرد و این خدمات رسانی و پیگیری را بعنوان یک نقطه قوت برای شرکت بیمه دی قلمداد نمود.

 



منبع