خرید یو پی اس صنعتی فرصت کیش برای صنایع اجباری است؟

بهره وری انرژی

آیا این خبر مفید بود؟

تصور کنید که سیستم یو پی اس را روی یک کشتی قرار دهید که ممکن است در معرض هوای شور قرار گیرد، یا یک میدان نفتی در خلیج فارس که دمای آن به راحتی به 100 درجه می رسد یا کارخانه ای در منطقه لرزه خیز. ثبات سیستم همیشه سوال برانگیز است. . چنین محیط های سختی برای دوام بیشتر نیاز به سیستم های UPS ویژه و بسیار بادوام دارند. در چنین مواردی، پارامترهای مختلفی مانند مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت حرارتی و کنترل ایمنی باید در رویکرد طراحی سیستم یو پی اس گنجانده شود.

 می خواهیم با هم بررسی کنیم  “آیا خرید یو پی اس صنعتی برای صنایع اجباری است؟”

راهنمای انتخاب یو پی اس صنعتی

سیستم‌های یو پی اس کارآمد می‌توانند کمی گران‌تر از مدل‌های دیگر باشند، اما در درازمدت حتی بازده حداقل 5 درصدی می‌تواند به طور قابل‌توجهی به صرفه‌جویی در هزینه کلی برای یک سازمان صنعتی کمک کند. نصب یک سیستم یو پی اس کم مصرف در یک راه اندازی صنعتی از سایر محیط ها اهمیت بیشتری دارد زیرا بار نسبتاً زیاد است.

شارژ توسط یو پی اس پشتیبانی می شود

به دلیل استفاده نامناسب از محیط های صنعتی منبع تغذیه UPS به طور کلی، ممکن است شرایط خاصی مانند گرد و غبار، دمای بالا و پایین، دمای بالا، رطوبت، مه نمک، گرد و غبار اسیدی، بد شبکه، بار بد، تداخل الکترومغناطیسی بد وجود داشته باشد.   قیمت یو پی اس صنعتی معمولا بالاتر از یو پی اس های تجاری است. یک یو پی اس تجاری دارای درجه حفاظت بالاتری است، معمولاً بیشتر از IP31، در حالی که یک یو پی اس تجاری درجه حفاظتی ندارد، معمولاً کمتر از IP20.

طراحی یو پی اس صنعتی

بارهای صنعتی مهم معمولاً توسط شبکه های برق دوگانه تغذیه می شوند، بنابراین یو پی اس های درجه صنعتی با دو ورودی برق AC (برق اصلی AC و برق AC پشتیبان، همچنین به نام اصلی و بای پس) طراحی می شوند و این دو منبع تغذیه را می توان از یکدیگر جدا کرد. . شبکه اصلی و کنارگذر UPS تجاری را نمی توان جدا کرد و فقط می تواند از همان شبکه برق بیاید.

بخوانید:  خمز برای تراکتور سورپرایز رو می کند؟

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

اگر بخواهیم این موضوع را از نظر قانون کار بررسی کنیم پاسخ منفی است، اما از لحاظ علمی باید گفت آری. در نظر بگیرید با توجه به نوسانات برق و قطعی های نا منظم چه اتفاقی برای دستگاه های گران صنعتی می افتد؟

برای کاربردهای صنعتی حیاتی، بهتر است به فروشندگان قابل اعتمادی که سیستم های یو پی اس فرصت کیش را ارائه می دهند تکیه کنید. تجربه صنعت فروشنده، تضمین زمان پاسخ اضطراری (هم در محل و هم از راه دور) باید قبل از تصمیم گیری نهایی ارزیابی شود. در مورد گزینه های مربوط به لوازم جانبی موجود، ویژگی های ایمنی و گزینه های صرفه جویی در انرژی بپرسید. اگر سازنده قابل اعتمادی دارید که از سیستم UPS شما در طول عمر خود مراقبت می کند، لازم نیست نگران باشید.

مقایسه یو پی اس های صنعتی با یو پی اس های تجاری

منبع تغذیه یو پی اس نوع صنعتی دارای کانال های دفع گرما است و از قطعات الکتریکی جدا شده است تا از ریزش گرد و غبار به قطعات الکتریکی جلوگیری کند. منابع تغذیه یو پی اس درجه تجاری معمولاً طراحی خاصی برای جلوگیری از گرد و غبار ندارند و قطعات و اجزاء به طور کلی دارای درمان “سه ضد” نیستند.

انتخاب سیستم UPS مناسب برای کاربردهای صنعتی و فناوری اطلاعات بسیار مهم است زیرا تداوم کسب و کار، بازیابی موثر بلایا و ایمنی کارکنان ضروری است. برای اطمینان از حداکثر استفاده از زمان کار و کنترل هزینه‌های غیرضروری تعمیر و تعویض، هنگام انتخاب سیستم یو پی اس ایده‌آل برای هر راه‌اندازی صنعتی، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

بخوانید:  بی‌نظیر‌ترین کمپ تمرینی را داریم+فیلم

مقایسه یو پی اس صنعتی و یو پی اس تجاری

یو پی اس صنعتی یو پی اس تجاری
بار بحرانی را رها نمی کند. سوئیچ استاتیک به منبع بای پس خراب می شود تست عملکرد معمولا مورد نیاز نیست
عمر طراحی: 20+ سال عمر طراحی: 5 تا 7 سال
محدوده دمای محیط: 59 تا 131 درجه فارنهایت (15 تا 55 درجه سانتی گراد) محدوده دمای محیط: 73 تا 95 درجه فارنهایت (23 تا 35 درجه سانتی گراد)
رطوبت هوا: 10 تا 95 درصد RH رطوبت هوا: 10-55% RH
آلاینده های هوا: اغلب آلاینده های بسیار گرد و غبار و خورنده آلاینده های هوا: اغلب سطوح بسیار کم آلاینده ها
طرح دور زدن دستی: سوئیچ درام – بدون شکستگی و مستقل از سوئیچ استاتیک طرح دور زدن دستی: فقط مدار شکن و نیاز به سوئیچ استاتیک برای انتقال صفر
عمر باتری: VRLA و سیل – 20 سال عمر باتری: VRLA – 5 سال
بازه زمانی پشتیبانی باتری: 60 تا 480 دقیقه بازه زمانی پشتیبانی از باتری: 15 تا 30 دقیقه

هنگام انتخاب سیستم یو پی اس، میزان بار تحمل شده توسط یو پی اس، حداکثر حد بار و مشخصات الکتریکی بار باید تعیین شود. علاوه بر این، بسیار مهم است که تمام سیستم های UPS نصب شده برای پشتیبانی از برنامه های صنعتی دارای قابلیت های اندازه گیری و گزارش دهی قوی باشند. این تضمین می‌کند که مشکلات بار فورا گزارش می‌شوند و تأثیر تغییرات به‌سرعت بررسی می‌شود.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

منبع تغذیه یو پی اس صنعتی، به منبع تغذیه اضطراری گفته می شود که در تجهیزات اصلی برق، پتروشیمی، متالورژی و سایر زمینه ها استفاده می شود. بیشتر اوقات، برای بهبود واحد کنترل و فناوری دور بالا استفاده می شود. خروجی از شبکه اصلی، بای پس و DC جدا شده است. یو پی اس صنعتی مورد استفاده در بازار برق باید ترانسفورماتور، DC و خروجی را در زمانی که سیستم DC کاربر به درستی کار نمی کند را، ایزوله کند. یو پی اس های تجاری در مراکز داده یا تجهیزات کامپیوتری در صنایع بیمه، مالی و سایر صنایع استفاده می شوند. اکثر آنها از یکسو کننده پیشرفته و فناوری تبدیل بالا استفاده می کنند و برق، سوئیچ، DC و خروجی از هم جدا نیستند.

بخوانید:  ساخت اولین زیردریایی نسبتا بومی تایوان به اتمام رسید

قطعا دو اتفاق تلخ برای کسب و کار شما می افتد، اولا آسیب رسیدن به دستگاه های گرانی که شاید تهیه مجدد آن ها خیلی سخت باشد، ثانیا در صورت قطعی برق چندین ساعت از تولید و کار باز خواهید ماند. پس اگر خرید یو پی اس صنعتی بالاخص از برند های معتبر همچون فرصت کیش، کی استار، فرصت پاور و سایر برند های مطرح می تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما بکند.

یو پی اس صنعتی چیست؟

به یک تولید کننده با تجربه اعتماد کنید

به دلایل ایمنی، AC خروجی و بسته های باتری منبع تغذیه UPS درجه صنعتی از شبکه جدا شده اند. اگر کاربر به طور تصادفی اتصالات AC خروجی و بسته باتری را لمس کند، دچار شوک الکتریکی نمی شود. اتصالات AC خروجی و بسته باتری دچار شوک الکتریکی نمی شوند. بدنه هیچ تاثیری بر عملکرد یو پی اس صنعتی نخواهد داشت. شبکه اصلی، بسته باتری، بای پس و خروجی UPS تجاری از شبکه جدا نیستند. اگر کاربر به طور تصادفی خط خروجی AC یا اتصال خط باتری را لمس کند، دچار شوک الکتریکی می شود. خط AC خروجی یا اتصال خط باتری دستگاه را لمس می کند. Shell، عملکرد منبع تغذیه UPS درجه تجاری تحت تأثیر قرار می گیرد و در موارد جدی منفجر می شود.

راهنمای انتخاب یو پی اس صنعتی

الزامات خاص یک محیط معین